Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سانگ‌یانگ تیوولی تغییر می‌کند؟

سانگ‌یانگ تیوولی روی کاغذ مشخصات خوب و قابل قبولی دارد؛ ولی همین مشخصات باعث شده تا کارشناسان نسبت به عرضه این خودرو، در بازار انگلستان مردد شوند.

شرایط به گونه‌ای است که بزودی شاهد رقابت تنگاتنگ لندرور و سانگ‌یانگ خواهیم بود و علت آن تولید شاسی‌بلندهای موفق توسط کمپانی سانگ‌یانگ است. یکی از این شاسی‌بلندها، خودروی سانگ‌یانگ تیوولی است که توانایی رقابت با خودروی لندرور Evoque را دارد.

94683_SsangYong-Tivoli-6

اما مسئله اصلی این است که بازار انگلستان یک بازار شلوغ و بسیار رقابتی بوده و شاسی‌بلندهای فراوانی در این بازار وجود دارند و همین موضوع باعث شده که کمپانی سانگ‌یانگ برای قوی کردن و اعمال تغییرات در تیوولی اقدام کند.

سانگ‌یانگ به احتمال فراوان، تیوولی جدید را به صورت یک شاسی‌بلند دو درب تولید کرده و وزن و قدرت آن را افزایش خواهد داد. در حال حاضر وجود یک موتور 1.6 لیتری بنزینی یا دیزلی در تیوولی چندان خوشایند مشتریان انگلیسی نیست و سانگ‌یانگ باید فکری برای آن کند؛ هر چند که هم‌اکنون این کمپانی در حال توسعه یک موتور کوچک سه سیلندری و توربو شارژ بوده و این احتمال وجود دارد که موتور مذکور جایگزین پیشرانه کنونی تیوولی شود.
قیمت‌گذاری سانگ‌یانگ تیوولی در انگستان هم بسیار اهمیت دارد و ظاهرا قیمت آن 16 هزار پوند خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.