Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

منصوری کربنادو؛ یک لامبورگینی اونتادور بسیار خاص!

درحالی‌که ممکن است بیشتر ما به این نکته اعتقاد داشته باشیم که خودروی خوش‌چهره و تهاجمی مانند لامبورگینی اونتادور حتی نیازی به تیونینگ و تغییر چهره از طرف شرکت‌های به‌اصطلاح تیونر (Tuner) ندارد و همان قیافه تهاجمی و جذاب خودش کافی است اما بازهم می‌توان فرمول شرکت منصوری را برای این خوش‌چهره ایتالیایی پیاده کرد و یک نتیجه بسیار خارق‌العاده‌تر از نسخه کارخانه‌ای گرفت.

این خودروی منصوری که بانام کربنادو (Carbonado) شناخته می‌شود، یک نسخه خاص و تیونینگ شده از لامبورگینی اونتادور S رودستر نسخه 2018 بوده که در آن از فیبر کربن برای قسمت‌های مختلف به‌علاوه ورودی‌های هوایی بازبینی‌شده، دیفیوزر (باد پخش‌کن)، باله متفاوت و همچنین قسمت‌های کناری جذاب‌تری استفاده‌شده است.

همه این تغییرات با سپرهای عریض‌تر هم در قسمت جلو و هم در قسمت عقب و همچنین با رینگ 20 اینچی جلویی و 21 اینچی قسمت عقب و تایرهای 20/255 و 25/335 پیرلی پی مزین شده‌اند.

ابرخودروی پرچم‌دار خودروساز ایتالیایی که توسط منصوری تیونینگ شده است، تغییراتی را در قسمت ECU خود نیز می‌بیند. البته اطلاعاتی مبنی بر مقدار افزایش قدرت احتمالی 730 ساب بخار نسخه اصلی لامبورگینی در دسترس نیست اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این خودروی تیون شده یک نسخه 2018 بوده که کیلومتر آن، عدد 1,741 کیلومتر را نشان می‌دهد.

همچنین رنگ جذاب مشکی که برای آن انتخاب‌شده است به‌علاوه قسمت‌های آلومینیومی اضافه‌شده به خودرو، روکش‌های صندلی چرم، کنترل دمای دو منطقه‌ای داخل کابین، سیستم صوتی با 4 بلندگو و بسیاری از امکانات دیگر، از دیگر جذابیت‌های این لامبورگینی اونتادور هستند.

همچنین قیمتی که از طرف منصوری برای این نسخه تیونینگ شده لامبورگینی اونتادور، در نظر گرفته‌شده است،789,500 دلار بوده که عدد به نسبت بالایی برای آن محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.