مکمل بنزین
شرایط فروش

جزئیات طرح پیش فروش سایپا به مناسبت دهه فجر 98

بازار خودروهای داخلی در حالی وارد یازدهمین ماه سال شده که عملا اقدام جدی از سوی خودروسازان برای متعادل سازی بازار صورت نگرفته و با نزدیک شدن به ایام مربوط به خریدهای نوروزی در بازار خودرو، احتمالا شاهد نوسانات بیشتری خواهیم بود. اقدامات سایپا و ایران‌خودرو صرفا محدود به ارائه شرایط پیش فروش یکساله برای خودروهایشان می‌شود که از جمله آنها می‌توان به طرح پیش فروش ویژه دهه فجر سایپا اشاره کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود به مناسبت دهه فجر خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این خودروساز، سفارش خود را ثبت کرده و طبق زمان‌بندی اعلام شده برای تکمیل وجه و دریافت خودرو اقدام نمایند. بدیهی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این طرح پیش فروش محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت در نظر گرفته شده، سایت ثبت نام برای خودروهای به اتمام رسیده بسته می‌شود.

تیبا 2 برقیبازار محصولات سایپا و ایران‌خودرو به دلیل افزایش قیمت‌هایی که در نرخ ارز و بنزین رخ داده بالا رفته و وضعیت بدی برای مصرف کنندگان واقعی خودرو پیش آمده است. اقدامات این دو شرکت برای تنظیم بازار تا به حال اثرات چندانی نداشته و باید دید که طرح‌های فروش این دو شرکت در بهمن ماه امکان متعادل کردن بازار را خواهد داشت و یا این اتفاق در سال جاری به فراموشی سپرده خواهد شد؟

گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش در حالی است که حواشی مربوط به پیش فروش این خودروساز افزایش یافته و عدم عرضه بسیاری از محصولات این شرکت باعث نارضایتی‌هایی در بازار شده است. حالا باید دید که وضعیت بازار به چه نحوی پیش خواهد رفت و آیا اقدامات یکی دو روز آینده خودروسازان در راستای تنظیم بازار پاسخگو خواهد بود؟

سایپا ساینا و سراتو سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، کوییک دنده‌ایست که با پیش پرداخت 30 میلیون و 700 هزار تومانی قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو هفته چهارم مهر 99 خواهد بود. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • دومین محصول ارائه شده، كوييك دو رنگ (Quik_R) است که با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان و موعد تحویل هفته چهارم آبان و آذر 99 قابل سفارش است. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • سومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 151 است که با پیش پرداخت 18 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن هفته چهارم آذر 99 تعیین شده است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • چهارمین خودروی عجیب عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 151 آپشنال است که با پیش پرداخت 27 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن هفته چهارم تیر و مرداد 99 تعیین شده است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • پنجمین خودروی عرضه شده در این طرح فروشف ساینا آپشنال است که با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم خرداد و تیر 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • ششمین خودروی عرضه شده این شرکت، تیبا صندوقدار است که با پیش پرداخت 22 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم دی 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • هفتمین خودروی عرضه شده سایپا، تیبا 2 است که با پیش پرداخت 24 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش است. این خودرو در موعد هفته چهارم بهمن 99 قابل تحویل بوده و شرایط سود مشارکت و انصراف آن نیز مشابه خودروهای قبلی است.
  • هشتمین خودروی عرضه شده، نیسان تک سوز است که با پیش پرداخت 33 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای تحویل این خودرو هفته چهارم اردیبهشت و خرداد 99 است. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده است.
  • نهمین خودروی عرضه شده سایپا، نیسان دوگانه سوز است که با پیش پرداخت 38 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو نیز هفته چهارم اردیبهشت و خرداد 99 است. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده است.
  • دهمین خودروی این طرح فروش، تیبا 2 آپشنال (پلاس) است که با پیش پرداخت 32 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای تحویل آن، هفته چهارم بهمن ماه 99 خواهد بود. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده است.

سایپا 151لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد. حالا باید دید که با توجه به این شرایط، محصولات باقیمانده از آخرین طرح فروش این شرکت توسط مشتریان ثبت سفارش می‌شود؟

این شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا لعنت کن مدیران شرکت سایپا را که من بدبخت کردن، فروشی فوری ثبت نام کردم قرار بود فروردین ماه ماشین به من تحویل بده اما هنوز تحویل نداد،
    ۳۰ روز شده ۳۰۰ روز خبری از ماشین نسبت.
    هیچ کس هم به داد ما نمیرسه .
    هر چقدر زنگ میزنم شرکت میگه برای ماشین تیبا دوگانه سوز قطع کم دارم .

  2. هرکسی ثبت نام کنه بزذکترین اشتباه عمرش مرتکب میشه. من تیبا رینگ الومینیومی 30 روزه ثبت نام کردم تمام پولشم دادم نزدیک 170 روزه خبری نیست وای به حال اینا که پیش فروش ثبت نام کنن. پیش فروشای قبلی ببینید؟! سایپا واقعا بیشرف بی لیاقته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا