Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فورد موستانگ شلبی 2020؛ زیبا،منحصر به فرد و تهاجمی!

احتمالاً فیلم سینمایی جذاب فورد علیه فراری محصول سال 2019 را دیده باشید. در فیلمی که داستان تولد یک برند خاص از شرکت فورد بانام شلبی را در آن به‌خوبی بازگو کرده و نشان می‌دهد که چگونه این برند با خودروهای خاص و رانندگان حرفه‌ای‌اش، توانست نامی برای خودش دست‌وپا کند. برندی که در طول این سال‌ها از همان روزهای اول به وجود آمدنش، خودروهای خاصی را تولید کرده است.

حال در این تصاویر نیز می‌توانید یک نمونه خاص و البته تیون شده از فورد موستانگ شلبی را مشاهده کنید که با چهره کاملاً تهاجمی، یک باله بزرگ و جذاب در قسمت عقب، دریچه‌های ورودی هوا روی کاپوت، خطوط تیز روی بدنه و سپرهایی که یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های جذابیت این شلبی هستند، همه و همگی نشان از یک خودروی کاملاً خاص و تهاجمی را می‌دهند.

در قسمت عقبی خودرو نیز، یک باله (اسپویلر بزرگ) به پنل قسمت عقبی متصل شده است. در زیر آن نیز یک بادشکن بزرگ برای بهتر کردن ضریب آئرودینامیک قرارگرفته است.

شرکت شلبی آمریکن، خودروی سوپر اسنیک خود را با یک قلب تپنده 5 لیتری V8 سوپرشارژ ارائه می‌دهد که می‌تواند قدرت 710 اسب بخار (529 کیلووات) و یا با یک نسخه قدرتمندتر آپشنال، قدرت 825 اسب بخار (615 کیلووات) را به زیر پای راننده خود منتقل می‌کند. نسخه قدرتمندتر این اسنیک (مار) آمریکایی، می‌تواند از حالت سکون، در زمان تنها 3.5 ثانیه به‌سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت پایه برای سوپر اسنیک از 123,295 دلار شروع می‌شود. همچنین این شرکت برای مشتریان خود که نسخه 2018 این خودرو را در اختیاردارند، می‌توانند با پرداخت 71,395 دلار، نسخه 2020 آن را خریداری نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.