Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروهای شخصی برای گازسوز کردن خودروها وام می‌گیرند

گازسوز کردن خودروهای بنزینی در دو ماه اخیر به مهم‌ترین دغدغه بسیاری از رانندگان ایرانی تبدیل شده و افزایش هزینه‌های مربوط به این اقدام، تبدیل به یک چالش شده است. حالا شنیده‌ها حاکی از این است که طرح جدیدی برای ارائه تسهیلات گازسوز کردن خودروها ارائه خواهد شد و بخشی از نقدینگی لازم را تامین می‌کند.

به گزارش چرخان، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خبری اعلام کرد که چیزی در حدود یک میلیون و 500 هزار خودرو به صورت رایگان گازسوز خواهند شد. طبق اعلام ایشان، خودروهای وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی مشمول این طرح خواهند شد و جزئیات دقیق‌تر آن در روزهای آتی اعلام می‌شود.

وی در ادامه اعلام کرد که این مقدار از خودروها که البته رقم دقیق آن یک میلیون و 464 هزار خودرو است، طی 16 ماه آتی گازسوز می‌شوند و اظهار امیدواری کرد که تورم و مسائل این چنینی روی طرح موثر واقع نشود. متقاضیان حضور در این طرح می‌توانند به سایت http://irngv.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

طبق گفته‌های ایشان، ثبت نام سریع‌تر مساوی با گازسوزسازی سریعتر خواهد شد و مراحل مربوط به دوگانه سوز کردن از طریق پیامک به اطلاعشان خواهد رسید. طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به زودی تسهیلاتی به افراد عادی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها داده خواهد شد و در اولویت گازسوز کردن قرار ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.