مکمل بنزین
گوناگونخبر

تبلیغ جذاب هامر برقی جدید توسط لبرون جیمز!

همیشه و در طول این سال‌ها، شرکت‌های مختلف خودروسازی از ورزشکاران، خواننده‌ها و افراد محبوب و معروف برای معرفی یک محصول جذاب و جدید خود استفاده کرده‌اند تا بتوانند تأثیرگذاری بیشتری را روی بیننده تبلیغ بگذارند. حال در یک تبلیغ نیاز به‌سرعت و دوندگی است، در یک تبلیغ نیاز به نشان دادن لوکس بودن خودرو و آپشن های جذاب آن، در یک تبلیغ نیاز است تا طراحی خودرو را به رخ رقیبان کشید و شاید هم در این تبلیغ نیاز باشد تا قدرت بی‌نظیر و سرعت یک خودروی آمریکایی، به نمایش دربیاید.

شرکت GMC آمریکا مدت‌هاست که اعلام کرده می‌خواهد خودروی هامر (Hummer) خود را به صحنه رقابت بازگرداند؛ اما این بار تفاوتی که وجود دارد این است که این خودروی جذاب و قدرتمند، قرار نیست به‌عنوان یک هیولای پرمصرف که سوخت را به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر می‌بلعد، رونمایی شود، بلکه قضیه کاملا متفاوت است.

هفته گذشته با تیزری از جدیدترین محصول هامر این شرکت که یک خودروی برقی است، آشنا شدیم. با جلوپنجره کلاسیکی که مؤلفه‌های روشن‌کننده روی آن، چهره جالبی به قسمت جلو بخشیده بودند. تمامی این شاخصه‌ها، به‌علاوه تعدادی اعداد بزرگ و جذاب بود که GMC به عاشقان این خودرو، وعده داده بود. اکنون این خودروساز آمریکایی، چند ویدیوی جدید از این غول برقی منتشر کرده که در آن‌، یکی از سوپراستارهای بسکتبال NBA یعنی لبرون جیمز (LeBron James) هم دیده می‌شود.

البته جدای از قسمت‌هایی که این بازیکن در مورد هامر برقی توضیح می‌دهد، خود جی ام سی، اطلاعات بیشتری را در مورد خودروی تازه‌واردش در اختیار نمی‌گذارد.

GMC از قبل گفته بود که شتاب صفرتا 96 کیلومتر بر ساعت این‌هامر برقی تنها در حدود 3 ثانیه میسر خواهد شد. همچنین نکته قابل‌توجهی که در مورد این تراک آمریکایی وجود دارد، قدرت بی‌نظیر 1,000 اسب بخار (745 کیلووات) و گشتاور خارق‌العاده و استثنائی 15,590 نیوتون متری است. شاید با وجود چنین اعداد و ارقامی برای این خودروی برقی، جی ام سی می‌خواهد همه دنیا را شگفت‌زده کند.

در این ویدئوها، لبرون جیمز می‌گوید: «همکاری با GMC برای تولید هامر یکی از علایق طبیعی من بوده و هست. همه می‌دانند که عشق من به هامر از دوران دبیرستان شروع‌ شده و افتخار می‌کنم که عضوی از این گروه برای معرفی و تولید هامر برقی جدید هستم.» همچنین او گفته که «ممکن است این خودرو به خاطر برقی بودن، آرام و بی‌سروصدا باشد اما اعداد و ارقام، به‌خوبی می‌توانند توانایی‌های آن را معرفی نمایند.»

برای زمان حال، این‌ها تمام اطلاعاتی است که ما از هامر برقی جدید می‌دانیم. رونمایی رسمی از این تراک تمام برقی در تاریخ 20 می 2020 (حدود سه ماه دیگر) انجام می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا