مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به مشخصات فورد موستانگ برقی 2021!

فورد موستانگ خودرویی نیست که بشود صدای جذاب غرش قلب تپنده‌اش را که خشم قدرت بی‌رحمانه‌اش، بر روی جاده‌ها خالی می‌شود، نادیده گرفت و با یک موتور برقی این صدا را حذف کرد؛ اما هرچه که باشد، صنعت خودروسازی با شتابی سریع در حال حرکت به سمت موتورهای برقی بوده و شرکت های مختلف، به‌نوعی مجبور هستند خود را با این قانون نانوشته تطبیق دهند. فورد نیز از این قاعده، جدا نبوده و به همین خاطر تصمیم گرفته است تا نمونه برقی موستانگ را بیش از پیش، جذاب کند.

فورد موستانگ Mach-E مدل 2021 را می تان خودرویی بیش از یک خودروی برقی معمولی دانست. این خوش‌چهره قدرتمند، می‌تواند آینده این نسل از خودرو را در زمینه‌هایی مانند عملکرد، فن‌آوری و کارایی و بهره وری، به‌خوبی به نمایش گذاشته و حرف جدیدی را برای رقیبان خود، به میدان بیاورد. شرکت فورد تاکنون، سرمایه و زمان زیادی را صرف توسعه خودروهای برقی کرده است اما هنوز هم بسیاری از سوالات راجع به این شرکت و خودروهای برقی‌اش، بی‌پاسخ‌مانده است.

تنها گاهی اوقات، پاره ای از این اطلاعات به‌نوعی منتشرشده یا درز پیدا می کنند. اکنون نیز به لطف یک مهندس ناشناخته از شرکت فورد، تعدادی راز جدید در مورد مدل 2021 این خودرو، منتشرشده است. البته هنوز هم اطلاعات بسیار ناچیزی در مورد قیمت، توانایی‌ها، عملکرد و اعداد و ارقام مربوط به موستانگ برقی موجود است اما باز هم می‌توانیم با تازه وارد این مدل، بیشتر آشنا شویم.

فورد قرار است نسخه‌های کوپه و کانورتیبل از موستانگ برقی را نیز به تولید رسانده و کماکان برای نسل بعدی این خودروی اسپرت عضلانی، موتور احتراق داخلی در نظر گرفته‌شده است. در واقع گفته‌شده است که پروژه نسل بعدی شورلت کامارو آمریکایی به خاطر قوانین مربوط به سوخت و محیط زیستی این کشور، لغو شده است. در مورد قیمت نیز،Mach-E برقی، چیزی حدود 10 هزار دلار از رقیب هم وطن خود یعنی تسلا مدل Y، ارزان‌تر خواهد بود.

اما در مورد عملکرد این خودرو چطور؟ بای دگفت به لطف فن‌آوری هوش مصنوعی موسوم به آرگو فورد، این خودرو به‌زودی، در نسخه‌های خودران نیز تولید خواهد شد. بنا به گفته این مهندس شرکت فورد، نسخه بعدی موستانگ برقی، با طراحی داخل کابین کاملآ متمایز و جدید نسبت به موستانگ های فعلی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا