مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا کیا ریو 2021 تغییرات ظاهری زیادی خواهد داشت؟

در دنیای خودرو و در سال‌های اخیر که به‌خصوص از اوایل قرن بیست‌ویک، مردم به سمت خودروهای شاسی‌بلند و کراس اوور متمایل شدند و اقبال عمومی، کمتر به سمت خودروهای کلاس سدان می‌رفت. به همین خاطر، شرکت‌های خودروسازی نیز مجبور بودند خود را با این شرایط تطبیق داده و به‌صورت متمرکزتری بر روی این خودروهای بزرگ‌تر کار کنند.

یکی از این تغییرات در خصوص ظاهر خودروها، تغییر اندازه لاستیک و رینگ‌های خودروها در طول زمان بوده است تا بتوانند با تغییرات طراحی جدید، بیشتر هماهنگی داشته باشند؛ اما پس‌ازاین تغییر اندازه لاستیک‌ها و رینگ‌ها در خودروها، این جلوپنجره‌ها بودند که دچار تغییر و دگرگونی شدند.

درواقع، این موضوع تنها مربوط به خودروسازان لوکسی مانند آئودی یا بی ام و آلمان نیست. شرکت‌های دیگری مانند کیا کره نیز چنین برنامه و شاخصه‌ای را برای خودروی ریو 2021 تازه‌واردش، تدارک دیده است.

این خودروی هاچبک کامپکت، یک‌بار دیگر و درحالی‌که با پوشش‌های استتاری سنگینی، پنهان‌شده بود دیده‌شده است. بااین‌حال، اگر قرار باشد انتظار تغییر حداقل یک‌چیز را در مورد این ریو 2021 داشته باشیم، تغییر در اندازه جلوپنجره بوده که قرار است با اندازه بزرگ‌تری، در نسخه جدید ظاهر شوند. البته این ادعا نیز هنوز به‌درستی ثابت نشده و باید یا تا آخر امسال و یا اوایل سال 2021، منتظر ماند و دید که خودروساز کره‌ای چه تغییرات دیگری را برای ریو 2021 خود، تدارک دیده است.

به‌علاوه جلوپنجره بزرگ‌تر، قرار است این خودروی هاچبک کوچک، در بحث طراحی چراغ‌ها نیز تغییراتی را به خود ببیند. همچنین، تغییر در سپرها، رینگ‌ها و تغییر در ترکیب رنگ خودرو از دیگر تغییرات شاخص خودرو خواهند بود. درواقع با همین تغییرات ظاهری است که کیا می‌تواند هاچبک خود را برای چند سال دیگر نیز در این بازار، به‌صورت یک خودروی رقابتی نگه‌داشته تا بتواند حریف دیگر خودروهایی مانند فولکس‌واگن پولو، فورد فیستا، پژو 208 و اپل/واکسهال کورسا شود.

همچنین در درون کابین نیز، تغییرات کمی مانند سیستم تفریحی صفحه‌نمایش، تریم های متفاوت کابین و آپشن های مربوط به روکش صندلی‌ها و کنسول، دیده خواهند شد. کیا برای اینکه بتواند ریو 2021 را مطابق قوانین و استانداردهای زیست‌محیطی جدید تولید کند، باید تغییراتی را در موتور این خانواده خودرویی نیز اعمال کند. بااین‌حال، باید منتظر اطلاعات تکمیلی از جانب این خودروساز برای اطلاعات بیشتر، ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا