مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس، 32 مدل جدید را معرفی خواهد کرد که 5 نسخه از آن ها برقی خواهند بود!

بر اساس گزارش‌ها، شرکت مرسدس بنز برنامه‌ریزی کرده است تا پایان سال 2022، تعداد 32 مدل جدید را معرفی و تولید کند. اگرچه ممکن است این تعداد خودرو، عدد بسیار قابل‌توجه و زیادی به نظر برسد اما لزوماً تمامی این 32 مدل، خودروهای جدید نبوده و مرسدس قرار است برای مثال، نسخه جدیدی از مدل‌های فعلی‌اش را نیز در این مدل‌ها، جای دهد.

اما به‌صورت خاص، یک خودروی جذاب و نهایی، جی تی بلک سری (GT Black Series) و همچنین یک مدل پرفورمنس جی تی  High Performance GT ،یک نسخه 4 درب کوپه، در بین این 32 مدل جدید به‌عنوان ستاره‌های درخشنده، موجود هستند.

ماه آینده میلادی یعنی سوم مارس 2020، قرار است در ژنو سوئیس، موتورشو بین‌المللی برگزارشده و این میزبانی، می‌تواند یک رویداد جذاب برای نشان دادن مدل فیس لیفت خودروی کلاس E، از طرف مرسدس باشد. همچنین این لوکس ساز آلمانی، قرار است در این رویداد خودرویی جذاب، نسخه‌های پلاگین-هیبریدی از CLA و GLA را نیز به نمایش بگذارد.

این دو خودرو، با موتور 1.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ همراه خواهند شد که با یک موتوربرقی با بسته‌های باتری 15.6 کیلووات ساعتی، به‌عنوان مدل هیبرید همراهی می‌شوند. ترکیب دو موتور بنزینی و هیبرید، می‌تواند قدرت ترکیبی 215 اسب بخار و گشتاور عالی 450 نیوتون متر را به زیرپای راننده خود منتقل کند. نکته مهم‌تر این‌که هر دو نسخه‌های پلاگین-هیبرید CLA و GLA، قادر خواهند بود، تنها با موتوربرقی خود،68 کیلومتر مسافت را طی نمایند.

همچنین مدل‌های دوست دار محیط زیستی مانند EQA,EQB,EQE,EQG و EQS نیز از طرف این خودروساز آلمانی رونمایی خواهند شد. خودروهایی که تاکنون، تصاویر جاسوسی و تیزرهای متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. جذاب‌ترین مدل در بین این خودروها،EQS بوده که قرار است تا پایان سال 2020، رونمایی شود.

خودروی مدل EQS مرسدس، دارای دو عدد موتوربرقی و یک باتری لیتیوم-یون بوده که ظرفیت بین 90 تا 100 کیلووات ساعتی را خواهد داشت. همچنین بر اساس شایعات، گفته‌شده است که این خودروی برقی، می‌تواند با یک شارژ کامل، چیزی بین 400 تا 500 کیلومتر مسافت حرکتی را برای راننده خود به ارمغان بیاورد. اگرچه حتی مسافت 700 کیلومتری نیز برای آن، عنوان‌شده است.

برای سال آینده میلی یعنی 2021 نیز، انتظار می‌رود که مدل‌هایی مانند کلاس C و کلاس SL بازطراحی شده، معرفی شوند.

سال 2022 نیز که آخرین سال در این زمان‌بندی مرسدس بنز محسوب می‌شود، خودروهای کاملاً جدید و تمام برقی موسوم به اسمارت (Smart) رونمایی خواهند شد. به لطف همکاری این برند آلمانی با شرکت چینی جیلی، این خودروهای برقی در کشور چین تولید خواهند شد و سپس ازآنجا به بازارهای هدف، صادر می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا