مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

پسر چاق؛ موتورسیکلت جذابی که هارلی دیویدسون نسخه 30 سالگی‌اش را رونمایی کرده است!

موتور موسوم به «پسر چاق»(Fat Boy) شرکت هارلی-دیویدسون برای اولین بار در سال 1990، معرفی شد. این موتورسیکلت جذاب، توسط ویلی جی دیویدسون و لویی نتز، طراحی شد که برای اولین بار از خروجی‌های اگزوز به شکل تفنگ شات-گان این شرکت، استفاده می‌کرد. همچنین به لطف استفاده از این موتور در دو فیلم ترمیناتور بر روی پرده سینماها، توانست به محبوبیت بالایی نیز برسد.

حال در سال 2020، پس از گذشت 30 سال از تولد این موتور جذاب، هارلی می‌خواهد یک جشن تولد درخور و شایسته را برای آن، برگزار کند. درست به همین مناسبت، این شرکت از یک نسخه تولید محدود جدید از پسر چاق رونمایی کرده که آن را بانام سی‌سالگی، رونمایی کرده است.

این نسخه قرن بیست ویکی از موتور پسر چاق، با طراحی جذاب و رنگ مشکی به همراه رینگ 21 اینچی چرخ جلو و همچنین خروجی‌های اگزوز دوگانه موسوم به اونیکس (Onyx)، همراه شده است. این موتور از همان سیستم شاسی و تعلیق نسخه 1990 و همچنین از همان موتور موسوم به Eight 114 Engine بهره می‌برد.

ترکیب رنگی برنزی شکل بر روی رینگ‌ها از دیگر قسمت‌هایی هستند که ظاهر تمام مشکی‌رنگ این موتور را بیش‌ازپیش، جذاب کرده‌اند.

هارلی-دیویدسون قرار است تنها 2,500 نسخ از این موتور تولید محدود را عرضه کند که برای این نسخه تولد سی‌سالگی، برچسب قیمتی 21,949 دلاری نیز در نظر گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا