مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

با یکی از عجیب ترین موتورسیکلت های کروزر کلاسیک، آشنا شوید!

دنیای موتورسیکلت‌ها نیز درست مانند خودروها، از جذابیت خاص خود در طول زمان برخوردار بوده‌اند. چه در بحث طراحی، چه در بحث قوای فنی و چه موارد نادر و عجیبی که هر یک می‌توانند از زیبای های خاص این صنعت جذاب باشند؛ اما گاهی، این موتورسیکلت‌ها آن‌قدر متفاوت و خاص طراحی می‌شوند که واقعاً نظر هر بیننده‌ای را فارغ از اینکه به این صنعت علاقه دارد یا خیز، به خود جلب می‌کنند.

این موتور که در کلاس موتورهای کروزر (Cruiser) قرار می‌گیرد، بانام کورتنی اینترپرایز (Courteny Enterprise) شناخته می‌شود. این نمونه اولیه توسط یک موتور V شکل دوقلو بهره می‌برد. موتوری که به‌عنوان یک نسخه تولید محدود، به مرحله تولید رسیده بود و در مقاله‌های این صنعت در مجله‌های مربوط به سال 1952، در مورد ویژگی‌ها و مشخصات خاص آن، مطالبی نوشته‌شده بود.

این موتورسیکلت برای شرکت کورتنیز چیزی حدود 5,000 دلار آب خورد. موتوری که با محاسبه تورم در طی این سال‌های از 1952 تاکنون، می‌توانیم به عدد قابل‌توجه 48,237 دلار به قیمت سال 2020 برسیم.

البته شرکت کورتنیز، تنها سه نسخه از این اینترپرایز را به تولید رساند که اکنون یکی از آن‌ها دریکی از انبارهای این شرکت نگهداری می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا