مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا، تصاویر جدیدی از درون کابین سورنتو 2021 منتشر کرد

تاکنون مطالب متعددی را برای جدیدترین نسل از کیا سورنتو که همان مدل 2021 باشد را برای شما عزیزان منتشر کرده‌ایم. درواقع، طراحی خارجی، مشخصات فنی و حتی تاریخ رونمایی رسمی از این شاسی‌بلند تازه‌وارد، دیگر موضوعی نیست که بخواهد مانند یک راز سربه‌مهر تا نمایشگاه موتورشو ژنو 2021 باقی بماند؛ اما بازهم تصاویر درون کابین از سورنتو 2021 را مشاهده نکرده بودیم که به لطف جدیدترین تصاویر جاسوسی، این مورد هم آشکار شده است.

درواقع قبل از تاریخ سوم مارس که کمتر از 20 روز دیگر برای رونمایی رسمی از سورنتو 2021 در ژنو سوئیس مانده است، خودروساز کره‌ای تصمیم گرفته تا تصاویری از درون کابین این خودروی جذاب را منتشر کند. تصاویری که می‌توانند تا تاریخ رونمایی رسمی، هواداران و طرفداران این خودرو را راضی نگه دارد.

درست مانند طراحی خارجی نسل جدید، تصاویر درون کابین چهارمین نسل از سورنتو نیز نسبت به مدل فعلی، با تغییرات مهم و قابل‌توجهی همراه شده است. بر روی داشبورد، می‌توانیم مؤلفه‌های بیشتر و دقیق‌تری را مشاهده کرده و نمایی مستطیل شکل در وسط این کنسول، به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

کیا گفته که این طراحی می‌تواند احساسات کاربردی بین کاربر و خودرو را بیش‌ازپیش افزایش داده و علاوه بر هماهنگی بین مؤلفه‌های طراحی، بحث زیبایی‌شناسی نیز مطرح‌ شده است. درواقع بر اساس گفته‌های کیا، طراحی درون کابین سورنتو 2021، با روابط کاربری انسان گرایانه تری طراحی‌شده و می‌تواند رابطه بهتری را باسرنشینان، برقرار کند.

اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد سیستم تفریحی صفحه‌نمایش، از طرف خودروساز کره‌ای اعلام‌نشده است اما وجود یک سیستم یکپارچه دیجیتال در وسط کنسول و متصل شدن آن به صفحه‌نمایش جلوی دید راننده، از جذابیت‌های درون کابین این خودروی تازه‌وارد هستند. گفته‌ شده که یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی با یک صفحه‌نمایش 10.25 اینچی به‌عنوان سیستم تفریحی، به یکدیگر متصل شده‌اند.

درست در قسمت پایین صفحه‌نمایش نیز، می‌توانیم شاهد سیستم کنترل دمای اتوماتیک درون کابین باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا