مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو، پیش نمایشی از تصاویر خودروی فرمول یک 2020 خود را منتشر کرد

در طول تاریخ، همیشه مسابقات چالش‌برانگیز و جذاب و صدالبته پرهیجان فرمول یک، از زیبایی‌های خاص خود برخوردار بوده و هست. سری مسابقاتی که در آن، شرکت‌های مختلف خودروسازی، می‌توانند نهایت علم مهندسی و طراحی خود را که حاصل چندین سال تجربه و تلاش و سرمایه‌گذاری است، درون یک خودرو به منصه ظهور رسانده و با دیگر شرکت‌ها، به یک رقابت سریع و شیرین بپردازند.

شرکت فرانسوی رنو نیز برای فصل 2020 از این مسابقات، یا حداقل قسمتی از این مسابقات در سال جدید میلادی، یک تاره وارد جذابی را در نظر گرفته است. درواقع این شرکت قصد دارد تا رنگ مشکی و زرد سال قبل خود را که برای خودروی فرمول یک سال 2019 در نظر گرفته بود تغییر دهد. درواقع هیچ‌یک از شرکت‌های فراری، ردبول (Red Bull) و مرسدس، این تصمیم را نداشته و دست به این کار نزده‌اند.

یکی از مسئولان تیم فرمول یک رنو، سیریل آبیتبول (Cyril Abiteboul) گفته است: «برای فصل پیش رو، ما باید به سه اولیت خودمان، احترام بگذاریم. یکی اعتمادپذیری خودرو و ایمنی آن در مقابل شرایط متفاوت، دیگری اطمینان حاصل کردن از اینکه خودروی موردنظر در بالاترین سطح آمادگی و شرایط فنی قرار دارد و قسمت سوم نیز عملکرد صحیح بر روی پیست مسابقه است. بااین‌حال، ما باید روح تیم رنو را به سمت جلو برده و اعتمادبه‌نفس را بالا ببریم تا بتوانیم در فصل چالش‌برانگیز و هیجانی 2020، بهترین نتیجه را بگیریم.»

دنیل ریکسیاردو (Daniel Ricciardo) و استبان اکن (Esteban Ocon) دو راننده جوان و خوش‌نام تیم فرمول یک رنو هستند که باید جنگ اراده‌ها و سرعت را برای خودروساز فرانسوی، به‌پیش ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا