مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا سورنتو 2021 به صورت رسمی رونمایی شد

کیا سورنتو تازه‌وارد مدل 2021، درنهایت پس از خبرهای متعدد و تصاویر جاسوسی از داخل کابین و طراحی خارجی، به‌صورت رسمی توسط خودروساز کره‌ای منتشر شد. البته کیا گفته است که باید تا ماه آینده میلادی یعنی کمتر از 15 روز دیگر تا سوم مارس صبر کرد تا بتوانیم در موتورشو ژنو سوئیس، این خودرو را مشاهده نماییم؛ اما ازآنجایی‌که تصاویر شاسی‌بلند تازه‌وارد، به‌صورت رسمی و بدون استتار، رونمایی شده‌اند پس‌نیازی به صبر کردن تا آن موقع نخواهد بود.

در چهارمین نسل از این خودرو، تمام چیزهایی که تاکنون از این خودرو دیده و شنیده‌اید، تغییر کرده و بازطراحی شده‌اند. درواقع، نسل جدید سورنتو در تمامی جنبه‌ها چه طراحی داخلی و چه طراحی خارجی و فنی، تغییرات زیادی را به خود دیده است.

همان‌گونه که تاکنون نیز خبرهایی از تصاویر مختلف جاسوسی این خودرو برای شما عزیزان منتشر کرده بودیم، کیا برای چهارمین و جدیدترین نسل از سورنتو خود، طراحی خارجی بزرگ‌تری را در نظر گرفته که دماغه موسوم به «دماغه ببری» و همچنین چراغ‌های جلویی تمام LED هوشمند، در ترکیب با این طراحی جسورانه، پازل نهایی را تکمیل کرده‌اند. کیا همچنین گفته است که کاپوت این خودرو نسبت به مدل فعلی، کشیده‌تر بوده که چهره مدرن‌تر و جثه بزرگ‌تری را به خودرو می‌بخشد.

نه‌تنها طراحی خارجی چه در قسمت عقب و چه در جلوی خودرو، با تغییرات بزرگی همراه شده‌اند بلکه درون کابین نیز، تغییرات گسترده‌ای را به خود دیده است. جدای از طراحی فلسفه گرایانه و خاص این خودرو در داخل کابین، کیا اعلام کرده است که سورنتو تازه‌وارد، یکی از جادارترین خودروها در این کلاس بود که توسط این شرکت عرضه می‌شود. در درون کابین، می‌توانیم یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی دیجیتال را که با یک صفحه‌نمایش لمسی 10.25 اینچی سرگرمی، همراه شده است، مشاهده نماییم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا