مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

با یکی از عجیب ترین و خاص ترین موتورسیکلت های جهان آشنا شوید!

شاید موتورسیکلت عجیب لازارنس LM 847 یکی از کاربردی‌ترین موتورهایی نباشد که هرکسی بخواهد با آن برای کارهای روزانه و سفرهای کوتاه روزمره‌اش، استفاده کند اما بازهم نباید نگران این قضایا بود. شاید درست به همین خاطر بوده که آقای لودوویک لازارنس (Ludovic Lazarenth) به انتقادات و گفته‌های افراد توجه کرده و آن موتورسیکلت عجیب را به‌گونه‌ای تغییر داده و طراحی کرده است که موتوری، کاربردی‌تر شود.

درواقع می‌توان گفت که در نسخه قبلی، یک قلب تپنده متعلق به مازراتی روی یک وسیله نقلیه دوچرخی قرارگرفته بود که شاید سر آدم از این قضیه، درد بگیرد؛ اما در نسخه جدید و معقولانه‌تر لازارنس، تپیدن یک موتور یاماها R1، به‌واقع، به عقل نزدیک‌تر شده است.

موتورسیکلت عجیب و جذاب LM 410 یک هیولای چهارچرخ بوده که می‌تواند بدون کمک جک نگه‌دارنده، در یک نقطه ثابت، بایستد. درواقع، راننده در هرجایی که خسته شده باشد، می‌تواند ایستاده و آن را به حال خود رها کرده و به کار خود بپردازد.

همچنین، ازآنجایی‌که شرکت سازنده، تنها 10 نمونه بیشتر، از این موتور شبیه موتورسیکلت بتمن نخواهد ساخت، می‌توان به خاص و منحصربه‌فرد بودن آن، پی برد. درواقع اگرچه رنگ قرمز این موتورسیکلت، شاید موردعلاقه بتمن نباشد اما به‌اندازه‌ای خاص و جذاب است که لازارنس، قیمت 100,000 یورویی (107,965 دلاری) را برای آن در نظر بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا