مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

آریزو 6 با تیپ جدید به مشتریان تحویل داده شد

هفته گذشته، مشتریان تیپ جدید آریزو 6، خودروهای پیش خرید شده خود را طی مراسمی توسط مدیران خودرو تحویل گرفتند. چری آریزو 6 که حدود یک سال از رونمایی اش در ایران می‌گذرد، با دو تیپ، بی سر و صدا در حال عرضه شدن است.
این محصول، دارای موتور 1500 سی سی توربوشارژ است که متصل به یک گیربکس 9 سرعته سی وی تی بوده و توانایی تولید 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر، گشتاور را دارد.


این خودرو، دارای امکاناتی همچون دوربین 360 درجه، فرمان برقی، سانروف، کنترل تهویه مطبوع به صورت لمسی، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، ترمز دستی برقی و اتوهولد و… است.

تیپ اکسلنت آریزو ۶ با قیمت حدود 289 میلیونی در زمان عرضه اولیه، علیرغم بهره بردن از امکانات معقول، از داشتن دو آپشن ساده و غیر پیچیده نظیر صندلی برقی و گرمکن صندلی بی بهره بود.

اکنون با گذشت یکسال از رونمایی، تیپ IE آن با افزایش قیمت مواجه شده و با قیمتی حدود 411 میلیون تومان در حال عرضه شدن است.

تیپ IE که دارای امکانات مذکور (صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی سرنشینان جلو) است، در کشور چین با پسوند پرو عرضه و قیمتی حدود 101 هزار یوآن دارد. همچنین مدل عرضه شده در چین با موتور 1500 سی‌سی توربو توانایی تولید 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است.

حال باید دید که آریزو 6 با تیپ جدید خود، چقدر در بازار ایران موفق خواهد بود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اگه راست میگن ک واقعا کسی اینو خریده،با صاحب خودروی پلاک‌شده مصاحبه کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا