مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

تویوتا هایلندر 2017 با پیشرانه‌ای جدید به نیویورک می‌رود

کمپانی تویوتا با فیس‌لیفت و تغییر پیشرانه هایلندر، آن را آماده نمایش و معرفی در نمایشگاه خودروی نیویورک کرده است. پس از گذشت سه سال چهره تویوتا هایلندر تغییر کرده، و در طراحی مجدد آن شاهد جلو پنجره‌ای و چراغهایی جدید هستیم. شکل چراغهای عقب از نظر گرافیکی بهتر شده و یک نوار کرومی بر روی سپر عقب قرار گرفته است. علاوه بر اینها، رینگهای 19 اینچی و سیستم تعلیق اسپرت را هم باید به ویژگی‌های تویوتا هایلندر 2017 افزود.

2017-toyota-highlander

تویوتا این خودرو را در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهد کرد که شامل؛ آسمانی نقره‌ای متالیک، قهوه‌ای متالیک و قرمز صدفی خواهد بود. داخل کابین هایلندر 2017، با چرمی قهوه‌ای رنگ پوشیده شده و 4 پورت USB برای ردیف دوم در نظر گرفته شده، تا سرنشینان به آسانی دستگاه‌های الکتریکی خود را شارژ کنند. این خودرو مختص 7 سرنشین طراحی شده؛ که با اعمال تغییراتی در قسمت انتهایی و بار خودرو،  ظرفیت آن  به 8 نفر ارتقاء می‌یابد.

2017-toyota-highlander1

اما مهمترین خبر در رابطه با این خودرو، جایگزینی گیربکسی هشت سرعت و اتوماتیک به جای گیربکس شش سرعت قبلی است. تویوتا هایلندر 2017 از یک موتور 3.5 لیتری و شش سیلندری استفاده خواهد کرد، که جزئیات کاملی درباره مصرف سوخت این پیشرانه منتشر نشده و به احتمال زیادقدرتی معادل 270 اسب‌بخار و گشتاوری 336 نیون‌متری خواهد داشت.

2017_toyota_highlander

با این حساب به نظر می‌آید که مصرف سوخت این خودرو در شهر حدود 13 لیتر، و در جاده حدود 10 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش باشد. همچنین مصرف سوخت هایلندر 2017 به صورت ترکیبی، 11.50 لیتر خواهد بود.

تویوتا هایلندر 2017 مجهز به جدیدترین امکانات ایمنی از قبیل؛ ترمز خودکار، هشدار دهنده خروج از جاده، کروز کنترل تطبیقی، حسگر برخورد با موانع، نمایش نقاط کور، اسکن محیط اطراف به وسیله دوربین و … خواهد بود.

هایلندر 2017 در  دو مدل SE و LE در کارخانه‌جات تویوتا در ایندیانا تولید شده و پاییز 2016 عرضه می‌شود. تویوتا هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا