مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروخبر

عرضه محصولات برند اکسید و رونمایی رسمی از VX در آمریکا

HAAH، نام هلدینگ آمریکایی است که قصد دارد به زودی خودروهای چینی شرکت های زوتی و اکسید را با نام ونتس به بازار ایالات متحده عرضه کند.

این هلدینگ که برای اولین بار در سال 2019، اقدام به همکاری با شرکت زوتی کرد، قرار شد طی قراردادی تنظیم شده، خودروساز چینی از سال 2021، قطعات منفصله دو کراس اوور سری آلفا و بتا را به بازار آمریکا صادر کند.


در ادامه همکاری هلدینگ HAAH با شرکت های چینی، اکنون این هلدینگ با شرکت اکسید (زیرمجموعه چری) اقدام به عقد قرار داد جدیدی کرده است.

اولین محصولات شرکت آمریکایی ونتس به بازار آمریکا، یک کراس اوور با نام TXL و یک شاسی بلند با نام VX است، که بزودی عرضه خواهد شد.

این دو خودرو، دارای موتور 1600 سی سی توربوشارژ هستند که این موتور، متصل به یک گیربکس 7 سرعته DCT است. همچنین به تازگی این دو خودرو در نمایشگاه نادا به نمایش درآمده است.

دوک هیل، مدیرعامل هلدینگ HAAH طی مصاحبه با اصحاب رسانه، بیان کرده است که ما هم اکنون بیش از 80 نمایندگی در سرتاسر آمریکا داریم، که به زودی در هر یک از نمایندگی ها، این خودروها به نمایش درآمده و به فروش خواهد رسید. فروش خودروها نیز به صورت اینترنتی خواهد بود.


یکی از خبرنگاران موجود در این همایش، از مدیرعامل ونتس درباره رقبا این خودرو پرسید و او در جواب گفت که ما برای مدل TXL، هیوندای سانتافه و برای مدل VX نیز، کیا تلوراید یا هیوندای پالیساید را برای این دو خودرو رقیب می دانیم و برای موفقیت در برابر این دو، برنامه هایی داریم که از جمله می توان قیمت کمتر و طراحی بهتر نام برد.
همچنین سخنگوی ونتس اعلام کرد که بزودی از یک برند جدید، که احتمالا این برند نیز از مبدأ چین است، رونمایی خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا