مکمل بنزین
گوناگونخبر

جهان، آماده رونمایی از آلفارومئو جولیا GTA می‌شود

تنها یک هفته از زمانی گذشته است که رسانه های خودرویی جهان متوجه شده اند، شرکت نام‌آشنای ایتالیایی آلفارومئو، در برنامه‌های رونمایی خود، یک مدل جذاب و متفاوت را پیش رو دارد. در واقع موضوع این است که قرار بود در سوم ماه مارس 2020 یعنی درست در همین ماه میلادی که در آن به سر می‌بریم، یکی از بزرگ ترین رویدادهای نمایش خودرو جهان، در ژنو سوئیس اتفاق بیفتد.

اما شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، برنامه‌ها را به هم زد و برگزاری این موتورشو برای سال جاری میلادی، لغو شد. حال به علت لغو شدن این رویداد خودرویی، بسیاری از خودروسازان که از چندین ماه قبل برنام ریزی های خود را برای رونمایی‌هایشان در ژنو انجام داده بودند، اکنون با یک سردرگمی مواجه شده اند. آلفارومئو نیز از همین شرکت هایی است که قرار بوده در این نمایشگاه، رونمایی‌های خاص خود را داشته باشد.

اما انگار این شرکت قرار است، مدل تازه وارد خود را به لطف تیزر منتشرشده در فیس‌بوک، معرفی کند. در واقع این شرکت قرار است یک خودروی واقعا تمام عیار و جذاب را که همان جولیا GTA است را به طرفداران خود، نشان دهد.

همچنین با این تیزر، یک تصویر نیز منتشرشده است. انگار قرار است جولیا جدید شرکت آلفارومئو، از بدنه آلومینیوم سبک وزن به‌جای فولاد معمولی به‌کاررفته در مدل های قبلی، استفاده کند. پنل های به‌کاررفته در بدنه نیز برای افزایش مقاومت و پایداری خودرو، با اتصالات پیشرفته، به صفحات فولادی درون خودرو، متصل شده اند.

در واقع می‌توان گفت که خودروساز ایتالیایی می‌خواهد این بار، یک نمونه کاملاً جدید و متفاوت از نمونه عالی جولیا کوادریفولیو (Quadrifoglio) نسخه قدیم، تولید کند.

همچنین، این شرکت یک موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر (V6) متعلق به شرکت فراری را که از سامانه توربو دوقلو استفاده کرده را قرار است برای این خودروی خود در نظر بگیرد. این موتور در مدل جولیا QV، توانایی تولید 505 اسب بخار قدرت و 600.6 نیوتون متر گشتاور را دارد.

ازآنجایی‌که رونمایی جولیا QV، به سال 2016 بازمی‌گردد و خیلی هم قدیمی نیست، خیلی‌ها گفته اند که این خودروی تازه وارد آلفارومئو، احتمالا یک مدل پرفورمنس با امکانات و ویژگی‌های برتر و لوکس در کلاس سدان خواهد بود. خودرویی که این شرکت می‌خواهد آن را به جنگ با بی ام و M3 بفرستد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا