مکمل بنزین
گوناگونخبر

وقتی که مینی کوپر مستربین هم تیونینگ می‌شود!

همه‌ی شما با فیلم‌های جذاب و طنز مستربین آشنا هستید. شخصی که شاید علاوه بر عروسکش در فیلم، ماشین کوچک و طنزآمیز او نیز از مواردی باشد که در ذهن هر بیننده‌ای جا خوش می‌کند. مینی کوپر همان خودروی کوچکی است که مستر بین در فیلم‌هایش از آن استفاده می‌کرد؛ اما این بار قرار است با مینی کوپری آشنا شویم که تنها در نام با خودروی مستربین شباهت دارد.

این خودرو همان مدلی است که نه‌تنها در طراحی خارجی و زیبایی خود، حرفی برای گفتن دارد بلکه ازنظر قدرت و جسارت نیز، فاصله بسیار زیادی با نمونه معمولی خود دارد. این نمونه جذاب که توسط برند موسوم به دیوید برون اتوموتیو (David Brown Automotive)، از یک خودروی معمولی هاچبک و البته نمادین، به این زیبایی و قدرت رسیده است، در زیر کاپوت خود، یک قلب تپنده 1,420 سی‌سی می‌بیند که توانایی تولید قدرتی بیش از 100 اسب بخار دارد.

اما این تغییرات، تنها به طراحی خارجی و قدرت این خودرو خلاصه نشده است و در درون کابین نیز می توانیم شاهد روکش‌های چرم سفید رنگ، استفاده از تریم چوبی برای افزایش جذابیت، قرار گرفتن یک صفحه‌نمایش 7 اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین سیستم بلوتوثی را مشاهده کنیم. این خودرو همچنین با یک سیستم صوتی با 6 بلندگو نیز مجهز شده است که قدرت و کیفیت عالی را از خود نشان می دهد.

قیمت پایه ای که برند سازنده برای این مینی انگلیسی گذاشته است، عدد نسبتا بالای 97,000 دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا