مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین نسل از هیوندای الانترا چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه 2021 از خودروی هیوندای الانترا، قبل از رونمایی رسمی خود در تاریخ 17 مارس 2020(27 اسفند)، چهره خود را به‌صورت محدود، به رسانه‌ها نمایش داده است.

یک تصویر از نمای جانبی این خودرو، به‌خوبی ظاهر و طراحی جدید، تازه‌ترین مدل از الانترا را برایمان به نمایش گذاشته است. در این تصویر می‌توانیم ببینیم که مدل تازه‌وارد، نسبت به نسخه‌های فعلی این خودروی کره‌ای، با طراحی به‌مراتب تهاجمی‌تر و جذاب‌تری روبرو شده است تا بتواند در این زمینه، رقیبان خود در بازارهای خودرویی دنیا را به یک چالش جدی، دعوت کند.

در طراحی قسمت جلویی خودرو می‌توانیم چراغ‌هایی را مشاهده کنیم که به‌صورت کاملاً تهاجمی و به‌روز طراحی‌شده‌اند و با چراغ‌های روز (دی لایت) در کنار خود، همراه شده‌اند. نمای جانبی خودروی نیز درست مانند طراحی قسمت جلویی، به همین‌گونه، تهاجمی و جذاب بوده و به لطف خطوط تیز قرارگرفته روی بدنه و خط‌های اریب روی درب‌ها، چهره مدرن و جالب‌توجه ای را به خود گرفته است.

همچنین در جدیدترین نسل از الانترا خودروساز کره‌ای، می‌توانیم شاهد چراغ‌های کشیده و جذابی باشیم که حتی خطوط طراحی آن به سمت طراحی درب‌ها نیز کشیده شده است. یکپارچه بودن چراغ‌های عقب و قرار گرفتن یک اسپویلر در قسمت زیر همین چراغ‌ها، ازجمله جذابیت‌هایی هستند که طراحان هیوندای، توانسته‌اند به‌خوبی بر روی الانترا 2021، پیاده‌سازی کنند.

در درون کابین نیز می‌توانیم طراحی به نسبت مینیمالیست تر و جذاب‌تری را در مقایسه با مدل‌های فعلی الانترا، شاهد باشیم. هر چه ساده‌تر بودن و قرا داشتن یک صفحه‌نمایش بزرگ، ترکیب رنگ‌های تیره‌تر برای کنسول و داشبورد و قرار داشتن یک غربیلک فرمان 4 پره، ازجمله سیاست‌های طراحی داخلی هستند که هیوندای می‌خواهد آن‌ها را روی الانترا جدید ببیند.

هنوز اطلاعات مربوط به قلب تپنده جدیدترین نسل از الانترا در هاله‌ای از ابهام قرارگرفته است. البته گفته می‌شود که هیوندای، یک نسخه پلاگین-هیبرید را برای این مدل جدید، در نظر خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا