Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تعطیلی کارخانه های فیات-کرایسلر در ایتالیا،صربستان و لهستان به خاطر ویروس کرونا

شرکت فیات-کرایسلر به‌تازگی تصمیم بسیار سخت و البته مهمی را برای کارخانه‌های تولیدی اروپایی خود گرفته است. درواقع به دلیلی مهمان ناخوانده جهانی یا همان ویروس کرونا (Covid-19)، این شرکت اعلام کرده است که چندین کارخانه و سایت تولیدی خود در سه کشور اروپایی را خواهد بست.

این تصمیم به خاطر شیوع بسیار سریع و گسترده کرونا ویروس بوده که در سراسر قاره اروپا در حال تاخت‌وتاز و قربانی گرفتن است. همچنین فیات-کرایسلر اعلام کرده است که شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند مازراتی نیز به‌طور موقت، تولیدات خود را در چندین سایت موجود در کشور ایتالیا که اوضاع وخیمی در ویروس کرونا دارد، به حالت تعلیق درخواهد آورد.

در همین زمان که قرار است سایت‌های ایتالیایی این شرکت و برندهای زیرمجموعه آن بسته شوند، کارخانه‌هایی در کشورهای صربستان و لهستان نیز تا 27 مارس (8 فروردین 1399)، تعطیل خواهند شد.

درواقع می‌توان این حرکت را آخرین تصمیم از سوی شرکت فیات-کرایسلر تا به اینجای کار برای مبارزه با کرونا ویروس دانست؛ زیرا قبل از این تعطیلی‌ها نیز این شرکت، پروتکل‌های ایمنی را برای شرکت‌ها و کارکنان خود در نظر گرفته بود. پروتکل‌هایی مانند دورکاری کارکنان که در حال حاضر، بهترین راه‌حل در این شرایط بحرانی است.

شرکت‌های فراری و لامبورگینی نیز به‌طور موقت، تولیدات خود در ایتالیا را به حالت تعلیق درآورده‌اند. کشوری که در حال حاضر، پس از چین، بیشترین تعداد مبتلایان و کشته‌شدگان را به خاطر ویروس کرونا، داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.