مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

ایران خودرو و رونمایی از تصاویر محصولات جدید خود

ایران خودرو به تازگی، ویدئویی درباره آماده سازی محصولات جدیدش برای رونمایی و عرضه در بازار را منتشر کرد.

با توجه به شروع همکاری های جدید ایران خودرو و پژو فرانسه پس از امضای برجام، پلتفرم سری PF1 در همان ایام کوتاه مدت ازکمپانی پژو فرانسه دریافت شد و هم اکنون چندین خودرو شامل کراس اوور، سدان و هاچبک طراحی شده زمانی تا رونمایی از این خودرو ها نمانده است.

همچنین ایران خودرو، فراخوانی راجع به انتخاب نام برای دو محصول جدید خود، ارائه کرده که تا فروردین 99 این طرح ادامه دارد.

در ویدئو منتطر شده، عکس هایی از طرح اولیه کراس اوور جدید ایران خودرو با کد K125 و یک سدان جدید با کد K132 قرار دارد. البته مدل سدان این پلتفرم توسط رئیس جمهور رونمایی شد، ولی پس از آن، ایران خودرو در نشست خبری اعلام کرد که مدل رونمایی شده توسط رئیس جمهور، صرفا نسخه ای اولیه بوده و در آینده طراحی این خودرو تفاوت هایی خواهد کرد. بر این اساس میتوان شاهد تفاوت K132 رونمایی شده و مدل نهایی شده برای بازار باشیم.


لازم به ذکر است مدتی پیش، عکس هایی از کراس اوور جدید ایران خودرو به صورت غیرمستقیم از سوی این کمپانی منتشر کرده بود که با توجه به هم خوانی عکس ها نسبت به هم، باید انتظار یک کراس اوور جذاب، از طرف ایران خودرو باشیم.

با توجه به عکس های منتشر شده، میتوان فهمید که کراس اوور ایران خودرو مانند محصولات پژو، از طرح کابین موسوم به I-COCKPIT پیروی کرده و کلیدهای کنترل تهویه مطبوع نیز مانند پژو 301 است. آمپر کیلومتر سنج این خودرو نیز مانند سایر محصولات اقتصادی پژو، همچنان آنالوگ بوده و مانیتوری کوچک که احتمالا رنگی نیست، در این مجموعه قرار دارد.


همچنین در این تصاویر، برقی بودن صندلی راننده نیز مشخص است.

در آخر این ویدئو نیز از محصولات به ظاهر جدید رانا پلاس، سورن پلاس و … که رونمایی شده بود، یاد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. بهتر بود این شرکت معظم، قبل از چنین اقداماتی، جهت حفظ جایگاه و وجهه عمومی خود ملاحظه بیشتری می کرد. آیا بعد از چندین دهه تلاش انتشار یک ویدیو از مدل رایانه ای یک خودرو، افکار عمومی را قانع می کند؟ بدتر آنکه مشخص شود هدف ایجاد تغییرات به سبک ایران خودرو در پژو 2008 است و آنهم احتمالا با موتور ef7 .

  2. از طلا بودن پشیمان گشته ایم. مرحمت فرموده مارا مس کنید.

  3. واقعا از کپی کاری خسته نشدید.برای یکبار هم که شده نشان بدهید ایران خودرو فقط مونتاژ نمیکند.یه طرح از خودتون بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا