مکمل بنزین
گوناگونخبر

اجاره یک ساعته شورلت کوروت 2020 در آمریکا چقدر است؟

در ایران، هم سایت‌ها و بنگاه‌های مختلفی در شهرهای کشور وجود دارند که کار آن‌ها اجاره خودروهایشان به مردم است؛ اما این حرکت در دنیا، با خودروهای به‌مراتب جذاب‌تر و به‌روزتری ارائه می‌شوند. همچنین، رقابتی بودن این بازار جالب در این کشورها، قیمت‌ها را نیز ارزان‌تر از در پاره‌ای از موارد، ارزان‌تر از کشور ما کرده و در برخی خودروها نیز بسیار بالاتر است.
اگر شما هم یکی از طرفداران خودروی جذاب و خوش‌چهره کوروت C8(Corvette) هستید، باید بدانید که خودروساز آمریکایی، فروش نسخه تازه‌وارد 2020 آن را شروع کرده است. البته در حال حاضر و به دلیل شروع جهانی ویروس کرونا، موزه کوروت آمریکا، فعلاً بسته‌شده است.
آقای تراویس ویلیامز یکی از همین اشخاصی است که خودروی کوروت C8 خود را بارنگ سفید و رینگ‌های جذاب، در سایت موسوم به Turo برای اجاره خودرو، گذاشته است؛ اما قیمت اجاره چقدر است؟ قیمتی که در این سایت دیده می‌شود،299 دلار برای هرروز (از ساعت 10 صبح تا 11 صبح) است. البته این قیمت بالا، جدای از قیمت سفری است که سایت Turo برای خود در نظر می‌گیرد.


البته جالب است بدانید که قیمت خودرو در روزهای پنج‌شنبه و روزهای آخر هفته (شنبه و یکشنبه) تا عدد 399 دلار بالا می‌رود. عددی که با احتساب هزینه‌های سایت، به رقم 455.74 دلار (باقیمت دلار امروز حدود 6 میلیون و 790 هزار تومان) می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا