Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

گردهمایی فوق جذاب بوگاتی شیرون با قیمت 35.6 میلیون دلار

بوگاتی، همان نام جذاب و انرژی بخشی است که نمی‌توان جز زیبایی، قدرت، شتاب و مدرن بودن، چیز دیگری در محصولات آن دید. خودروساز فرانسوی که با ساخت مدل شیرون، توانست نه‌تنها سریع‌ترین خودرو را در زمان خود تولید کند بلکه قدرت هیولایی حدود 1,500 اسب بخار نیز در زیر کاپوت این ابرخودرو، قدرت تهاجمی و خشم بی‌نهایتی را بر روی جاده‌ها، خالی می‌کند.

اما آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چه نسخه‌هایی از این بوگاتی شیرون، می‌توانند باقیمت 35.6 میلیون دلار، به فروش بروند؟

خوب، پاسخ این سؤال از 6 نمونه جذاب و منحصربه‌فرد شیرون تشکیل‌شده است که با ظاهر بیرونی متفاوتی رونمایی شده و هریک از این شاهکارهای هنری چند میلیون دلاری، می‌توانند بیانگر فلسفه و رسالت خاص خود برای این برند باشند. با توجه به تصاویر و با نگاهی از چپ به راست در این نمونه‌ها، می‌خواهیم ببینیم هر یک، چگونه به این قیمت و جذابیت رسیده‌اند.

بوگاتی شیرون پور اسپرت (Pur Sport)، یک نمونه نسخه محدود بوده که تنها 60 دستگاه از آن توسط بوگاتی تولیدشده و برچسب قیمتی آن نیز 3 میلیون دلار است. این شیرون منحصربه‌فرد، بیشتر به‌جای تمرکز بر روی توانایی آئرودینامیکی و سرعت‌گیری در گوشه‌های یک جاده، با این هدف تولیدشده است که بتواند لذت نهایی رانندگی را برای راننده، به ارمغان بیاورد.

شاهکار دیگر موجود در این تصویر نیز بوگاتی سنتودیچی (Centodieci) است. تنها 10 نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد که باقیمت 6 میلیون دلار، عرضه می‌شود. سنتودیچی، درون خود می‌تواند مشخصه‌های قدرت شیرون مانند 1,500 اسب بخار قدرت و موتور 16 سیلندر (W16) را مشاهده نماید.

بوگاتی سوپراسپرت 300 پلاس نیز در حال حاضر و با ثبت سرعت بسیار عالی و بالای 489.2 کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین خودروی جهان است. این خودروی تاریخی و نمادین بوگاتی، به تولید تنها 30 نسخه‌ای و با برچسب قیمتی 3.5 میلیون دلار، رضایت خواهد داد.

چهارمین خودرو از سمت چپ نیز همان خودروی سیاه (La Voiture Noire) است که در حال حاضر، گران‌ترین خودروی جهان با برچسب 11 میلیون دلار، محسوب می‌شود. این شیرون لوکس و بسیار خاص و البته گران‌قیمت، یکی از راحت‌ترین خودروهای کوپه برای سرنشینان بوده که برای افراد بسیار ثروتمند تولیدشده است.

بوگاتی دیوو (Divo)، نیز یکی دیگر از انعطاف‌پذیری‌های جذاب شیرون است. این خودرو با این هدف تولیدشده است تا بتواند با سرعت‌بالا در سرپیچ‌ها چرخیده و شتاب بالا و نیروی مرکزی بالایی را تولید نماید. شیرون دیوو یک ابرخودروی مسابقه‌ای بوده که عاشق پیچ‌های جاده‌ای بوده و به لطف قدرت 1,500، در هر مسیری، حرف بالای در مقابل حریفان خود خواهد داشت.

درنهایت، آخرین نمونه از شیرون های خاص این عکس نیز شیرون اسپرت بوده که یک نمونه جذاب و عالی در این نسخه‌ها محسوب می‌شود. ابرخودرویی که می‌تواند توانایی‌های جذاب و خاص خود را به بهترین حالت ممکن به نمایش بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.