مکمل بنزین
خبر

آئودی RS4 آوانت 2020 به صحنه آمد

در تصویر زیر شما یک آئودی RS4 آوانت مدل 2020 را مشاهده می‌کنید که در نوع خود بی‌نظیر است. استیشن‌ها در این دوران محبوبیت کمتری دارند، اما آئودی توانست کاری کند که نظرها تغییر کند، بخصوص با تغییرات مدل 2020 که جذاب‌تر از همیشه است.

تغییرات ظاهری در RS4 باعث شده تا هماهنگ با دیگر محصولات آئودی باشد. اما برخی از قسمت‌ها با سایر اعضای خانواده تفاوت دارد. چراغ‌های عقب عمده‌ترین تفاوت در این مدل است و می‌توانید آئودی RS4 آوانت را در 8 رنگ مختلف سفارش دهید. دو طرح رینگ 19 اینچی استاندارد و 20 اینچی سفارشی برای خریداران درنظر گرفته شده است. در داخل کابین همه‌چیز مهیج است و تکنولوژی‌های جدیدی را می‌توان در RS4 آوانت دید که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش 10.1 اینچی جدید در بالای داشبورد و پشت آمپرهای 12.3 اینچی اشاره کرد.

در بخش فنی در قلب این خودرو از همان پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربوی RS4 قدیمی با قدرت 444 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتون متر بهره گرفته شده که بهینه‌سازی‌هایی در آن مشاهده می‌شود. با استفاده از سیستم چهار چرخ محرک کواترو، شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت خودرو معادل 4.1 ثانیه است. برای توقف این خودرو آئودی توانسته ترمزهای نیرومندی را در آن قرار دهد و دیسک‌های ترمز سرامیک کربنی سفارشی با وزن کمتر نیز در اختیار خریداران قرار دارد.

وقتی پدال گاز را تا انتها فشار دهید، انتهای خودرو کمی می‌لغزد در حالی‌که سیستم‌های متعدد آئودی تلاش می‌کنند آن را مهار کنند. دیفرانسیل این خودرو 60 درصد گشتاور را به اکسل عقب منتقل می‌کند و در شرایط حاد این میزان به 85 درصد خواهد رسید؛ همین هوشمندی کمک شایانی در حفظ تعادل دارد. رانندگی با آئودی RS4 آوانت مدل 2020 باعث شد تا خنده بر لبان ما نقش ببندد، چرا که سواری خوبی را از محصول تازه نفس آئودی شاهد بودیم. شما می‌توانید آپشن‌های کاملی را برای خودروی خود سفارش دهید تا لذت بیشتری ببرید.

مدل ورسپرانگ با آپشن‌های ویژه خود 82200 پوند برای مشتریان هزینه در بر دارد و نسخه برنز ادیشن که تنها 25 دستگاه از آن تولید خواهد شد، قیمت 82395 پوند خواهد داشت.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا