مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین پیکاپ جک با نام T9 در چین دیده شد

به تازگی تصاویر غیر رسمی از جدیدترین پیکاپ دو دیفرانسیل جک با نام T9 توسط برخی رسانه های چینی منتشر شده که نشان دهنده رونمایی ازین محصولات است.


این پیکاپ به مراتب در نمای جلو، طراحی تهاجمی تری نسبت به برادر کوچک خود یعنی T8 دارد. جلو پنجره مشبک، افزایش اندازه رینگ ها و جدا شدن بخش دی لایت از چراغ اصلی، توانسته تا T9 را در بین زیباترین پیکاپ های چینی قرار دهد.
اما در بخش کابین، شاهد نصب یک مانیتور به نسبت طویل در میان کنسول و همچنین دیجیتالی شدن آمپر، قادر ساخته تا این پیکاپ را به روز نشان دهد.


T9 بر روی پلت فرم جدید جک با کد JL31، با عرض بدنه 1900 میلی متر ساخته شده است. از جدیدترین سامانه های نصب شده بر روی این پلت فرم که یکی از محصولات حاصل شده از این پلت فرم، T9 است، میتوان به نصب سیستم کنترل پایداری نسخه 9.3 ساخته بوش، ترمز دستی الکتریکی و … اشاره کرد.
امکانات احتمالی جک T9 به شرح ذیل است:
– قفل دیفرانسیل الکتریکی (در نسخه دو دیفرانسیل)
– سانروف (در نسخه فول)
– آمپر دیجیتالی
– باز کردن دهانه محفظه بار عقب بوسیله جک الکتریکی
– ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– سنسور هشدار مانع در عقب خودرو
– دوربین 360 درجه
– و …


اطلاعات بدست آمده از گزارشات، نشان دهنده نصب موتور 2500 سی سی توربوشارژ است که به دو نوع گیربکس 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک متصل شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا