مکمل بنزین
خبر

تویوتا به‌دنبال حل مشکلات ناشی از کروناست!

در حالی که صنعت خودروسازی در انتظار کاهش سرعت فروش در ماه آوریل است، بزرگترین برند خودروسازی بازارهای مهم دنیا، تویوتا در حال برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط خود با فروکش کردن، بحران کروناست. تویوتا، که سالهاست در ابتدای لیست بهترین‌ برندها قرار دارد، می‌گوید هنوز قصد دارد مدل‌های جدید خود را طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، در سال جاری میلادی عرضه کند. معرفی کامل تویوتا یاریس در ماه های آینده انجام می‌شود و یک نسخه به روز شده از تویوتا هایلوکس ute را نیز در نیمه دوم سال معرفی خواهد کرد.

تویوتا می‌گوید برنامه‌های خود را برای عرضه مدل‌های جدید تغییر نداده و مطابق جدول زمانبندی خود، خودروهای جدید را روانه بازار خواهد کرد. این کمپانی آمار فروش خود را در حالی ماه گذشته منتشر کرد که نسبت به ماه مشابه سال قبل 17.9 درصد کاهش داشته است و یکی از دلایل آن آغاز بحران جهانی کرونا بوده است. تویوتا در نظر دارد بیشتر تمرکز خود را به فروش آنلاین اختصاص دهد، چرا که مشخص نیست این ویروس کشنده چندماه و یا حتی چند سال کشورها را درگیر خود نگه می‌دارد. بنابراین این برند محبوب ژاپنی به‌دنبال راهی برای حفظ مشتریان خود است تا شرایط فروش خود را در سال 2020 به عدد شش رقمی بیش از یک میلیون خودرو برساند.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا