مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

کانسپت جدید هیوندای جنسیس، رقیب آینده BMW سری 3

هیوندای در نمایشگاه خودروی نیویورک، نسل جدید جنسیس را رونمایی می‌کند که به احتمال زیاد، یک سدان اسپرت و رقیب آینده BMW سری 3 خواهد بود.

هیوندای با انتشار بیانیه‌ای مبهم خبر رونمایی از سدان جدیدش را داده و در متن بیانیه آورده است:«سدانی چهار درب و اسپرت، که چیزی بیشتر از یک مفهوم بوده و طراحی آن به پیدایش محصولات آینده کمک می‌کند!»

Hyundai-The-teaser-shot-fr

مدیر برند جنسیس، مانفرد فیتزجرال، در این رابطه گفته است:« کانسپتی که در نیویورک رونمایی خواهد شد یک مفهوم ارتقاع یافته در طراحی است. کانسپ مفهومی هیوندای با حجمی مناسب و طراحی اصلاح شده؛ مظهر خودروهای اسپرت نمایشگاه نیویورک بوده و منجر به پیدایش محصولات جدیدی می‌شود.»

خودروی تازه متولد شده و لوکس گروه خودروسازی هیوندای را با نام G70 می‌شناسند و احتمال در سال 2017 شاهد تولید و عرضه آن خواهیم بود. این خودرو رقیبی برای BMW سری 3 است؛ هرچند که به نظر می‌رسد این خودرو تنها مناسب کره‌ای‌ها باشد و هیوندای، خواسته و ناخواسته ما را دست انداخته!

دو مدل G80 و G90 کمپانی هیوندای، که خودروهایی سبک محسوب می‌شوند را با نامهای Equus و Genesis می‌شناسیم. به احتمال زیاد حداقل دو کراس‌اوور و یک کوپه جدید نیز تا سال آینده، به محصولات هیوندای اضافه می‌شوند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا