مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

نقشه اشکودا برای ساخت شاسی‌بلندی برقی، تا سال 2021

مدتی پیش کمپانی اشکودا از شاسی‌بلند جدید خود رونمایی کرد و حالا این کمپانی تصمیم به تولید یک شاسی‌بلند جدید، با ابعادی بزرگتر گرفته است.

شاسی‌بلند جدید اشکودا در سالهای 2020 و یا 2021 به تولید می‌رسد و در ساخت آن از پلتفرم MEB فولکس‌واگن استفاده می‌شود. این شاسی‌بلند با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌های الکتریکی،  به یک باتری مجهز است که در 15 دقیقه شارژ شده و می‌تواند تا 450 کیلومتر، نیروی حرکت خودرو را فراهم کند.

skoda-visions-concept

مدیر اشکودا، آقای Bernhard Maier، در این رابطه گفته است:« تیم طراحی و مهندسی ما در حال کار بر روی یک پلت‌فرم الکتریکی بوده و هیچ جایگزینی برای برق، در خودروی جدید ما وجود ندارد.»

باتری این خودرو در کف کابین و زیر صندلی‌های ردیف سوم قرار خواهد گرفت. اشکودا EV بر روی پلت‌فرم فولکس‌واگن MEB ساخته شده و مجهز به یک موتور 1.4 لیتری به همراه چهار توربو شارژ است. علاوه بر این‌ها، اشکودا از یک موتور الکتریکی که مشابه آن را در تویوتا پریوس شاهد هستیم استفاده می‌کند.

خودروی مذکور، دومین خودروی سبز اشکودا خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا