مکمل بنزین
تحلیلیخبرداخلی

آغاز تحویل SWM G01 به صورت غیر رسمی از جانب سیف خودرو به مشتریان

سیف خودرو در پی ناتوانی در تحویل بیسو T5 و همزمان با آغاز شراکت با SWM چین، در فاز اول تصمیم به تولید مدل G01 کرد. فرآیند تولید که از اواسط اسفند 98 شروع شد و در اواخر این ماه صحبت هایی مبنی بر آغاز تحویل به مشتریان بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران و همزمان با جهان، مراکز شماره گذاری پلاک خودرو در سراسر کشور تعطیل شد.


در پی این تعطیلی، اکثر خودروسازان خصوصی که تیراژ به نسبت پائینی داشتند، نتوانستند تا خودروهای مشتریان را با پلاک و حتی به صورت بی پلاک تحویل دهند.
اما این روند از هفته گذشته تغییر کرده و مراکز شماره گذاری با هدف فاصله اجتماعی، شروع به کار کرد. حال خبرهایی از آغاز تحویل اولین سری از SWM G01 به گوش رسیده است. همزمان با این اتفاق میتوان در سایت های خرید و فروش خودرو و … دید که فروش این خودرو نیز در بازار آزاد و با حاشیه سود تقریبی 200 میلیونی آغاز شده است.
سیف خودرو که در مرحله اول قیمت این خودرو را برای مشتریانی که به بیسو T5 ثبت نام کرده بودند، به صورت تقریبی 375 میلیون تومان اعلام کرده بود. ولی اکنون می‌توان دید که این خودرو با قیمت 520 الی 580 میلیون در بازار آزاد آگهی شده است اما معلوم نیست که با داشتن خدمات پس از فروش ضعیف، نبود قطعات و به خصوص ناشناخته بودن برند، با این قیمت مشتری پیدا خواهد کرد یا خیر.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا