مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیویورک میزبان تویوتا C-HR خواهد بود

کمپانی تویوتا که به تازگی از خودروی C-HR در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده بود؛ رسما برنامه‌ای برای عرضه این خودرو در ایالات‌متحده ارایه کرده است. طراحی این خودرو  الهام بخشی از معماری و طراحی جدید شهرهاست. تویوتا C-HR در بهار سال 2017 و یا 2018 در ایالات‌متحده عرضه می‌شود.

toyota-c-hr-concept1

6

از آنجا که این خودرو یکسال دیگر در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد؛  کمپانی تویوتا کانسپت C-HR را در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش می‌گذارد. این اقدام تویوتا، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد ولی شایعات عرضه این خودرو در ایالات‌متحده را به واقعیت تبدیل کرده است.

toyota-c-hr-concept4

تویوتا از انتشار جزئیات فنی C-HR خودداری کرده، ولی ما می‌دانیم که مدل اروپایی C-HR بر روی پلتفرم TNGA سوار شده و قابیلت مجهز شدن به سه موتور متفاوت را داراست.

toyota-c-hr-concept

toyota-c-hr-concept2

مدل پایه C-HR مجهز به یک پیشرانه 1.2 لیتری و توربوشارژ بوده، که توان تولید قدرتی معادل 115 اسب‌بخار دارد. پیشرانه 2.0 لیتری و یک پیشرانه 1.8 لیتری هیبرید با قدرت 122 اسب‌بخار، گزینه‌های دیگر C-HR هستند. هنوز مشخص نیست که کدام موتور برای بازار ایالات‌متحده در نظر گرفته شده است.تا چند ماه دیگر شاهد تولید و عرضه این خودرو در اروپا خواهیم بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا