مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبرداخلی

مشخصات و تصاویر نسخه جدید MVM X33S توسط یکی از نمایندگی‌های مدیران خودرو لو رفت

چندی است که بحث ورود خودروهای جدید و یا بروزرسانی شده در بازار ایران داغ شده و یکی از شرکت هایی که در بین این موضوعات وجود دارند، مدیران خودرو است و ما نیز در مطالب روزهای گذشته در مورد محصولات جدید این شرکت متنی را آماده و منتشر کردیم.


اما اکنون توسط برخی نمایندگان این شرکت، کاتالوگ تغییرات حاصل شده یکی از محصولات سابقه دار ام وی ام یعنی X33S، لو رفت. در این کاتالوگ که صرفا به نوشتن تغییرات خلاصه شده است، مشخص شد که برخی امکانات به این کراس اوور اضافه خواهد شد، که این امکانات به شرح ذیل است:
– اضافه شدن سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
– مجهز شدن به سامانه HHC و HAC
– اضافه شدن دو گرمکن به صندلی های جلو که در نسخه قبلی حذف شده بود
– اضافه شدن تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو
– مجهز شدن به فرمان برقی
– و …

اما در بحث طراحی نیز X33s تغییر کرده که به تغییر طراحی جلوپنحره، مجهز شدن به رینگ آلومینیومی جدید، تغییر و جایگزینی با دی لایت (چراغ روز) جدید، طراحی جدید فرمان و دو رنگ شدن کابین خودرو با رنگ های قهوه ای و المان های طلایی خلاصه شده است.

ولی اصلی ترین بند در این کاتالوگ، نوشته شدن گیربکس 5 دنده اتوماتیک است، که نسخه قبلی به گیربکس 7 سرعته CVT متصل شده بود. اتصال به گیربکس جدید نشان دهنده تغییر برخی بحث های فنی شده است. قبل از این عنوان شده بود که ایکس33 اس در نسخه جدید به موتور 1500 سی سی توربوشارژ متصل خواهد شد که شاید این احتمال به یقین تبدیل شود.


این نسخه ام وی ام ایکس33اس، با پسوند AT نام خواهد گرفت، البته که احتمال عرضه با گیربکس دستی نیز وجود دارد.
هنوز زمان عرضه این خودرو مشخص نشده است، ولی میتوان گفت که ایکس33 اس، پس از 315 پلاس عرضه خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا