مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبرداخلی

امکانات جدید افزوده شده به وانت 151 پلاس توسط سایپا اعلام شد

چندی پیش با اعلام قیمت نهایی سایپا 151 پلاس (پراید وانت) و ارسال دعوتنامه به مشتریان جهت تکمیل وجه، تغییرات این نمونه با نمونه عادی اعلام نشد. ولی بالاخره، سایپا پس از ماه ها ثبت نام و اخذ وجه از مشتریان، امروز امکانات جدید این وانت کوچک را اعلام کرد. که این امکانات با اخذ حدود 16 میلیون اضافه بر روی خودرو نصب شده است.

سایپا
از جمله امکانات و آپشن های جدید این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– افزوده شدن صفحه نمایش 7 اینچی لمسی اندروید به همراه دوربین دید عقب
– آینه جانبی برقی به همراه گرمکن
– روکش چرم مصنوعی
– تریم داخلی تیره (تغییر از طوسی به مشکی)
– افزوده شدن برچسب جانبی
– تغییر در بخش اتاق بار و کفپوش سه بعدی
– دزدگیر شرکتی ساخت سایپا
– و …

قیمت روز پراید 151 سایپا سایپا 151
گرچه امکانات معقولی به این خودرو اعمال شده ولی 151 همچنان از موتور قدیمی 1500 سی سی 8 سوپاپه بهره مند است. این در حالی است که این موتور با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی قادر به تولید 87 اسب بخار، قدرت و 128 نیوتن متر، گشتاور را دارد. این وانت را میتوان سبک ترین وانت ملی نامید. زیرا فقط با داشتن 900 کیلوگرم وزن، توانایی حمل 500 کیلوگرم بار را دارد. همچنین سایپا هنگام ثبت نام گزینه ای را برای انتخاب قرار داده است که مشتریان میتوانند با انتخاب آن، اتاق (باکس) را در وانت کوچک خود داشته باشند.

قیمت پراید کامیون نکته مهم این است که سیستم فنربندی عقب و همچنین در برخی پارامترها سایپا 151 با دیگر خودروهای گروه X100 نظیر111، 131 و 132 متفاوت است.
این امکانات وقتی به سایپا 151 اضافه شده است که در اصل باید از خط تولید خارج شود. ولی سایپا با توجه به خروج انواع پراید X100 از خط تولید و برخی المان متفاوتی این خودرو، همچنان قصد تولید 151 را دارد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. برچسب روی درب
    چه آپشنی
    خدایا انحصار خودرو ایران را بشکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا