مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاتماشاخانه

ورود چری تیگو7 به بازار ایتالیا با نام DR F35 + به همراه تیزر

صنعت خودرو چین از سالیان پیش، خواب ورود به بازار اروپا و آمریکا را دیده و در جدیدترین اخبار، چری قصد عرضه محصول کراس اوور تیگو7 را با نام و نشانی دیگر به بازار ایتالیا صادر کند.
حال شاید برایتان سوال باشد که با چه نام و نشانی قرار است تا تیگو7 در این کشور عرضه شود؛ جواب DR AUTO است.

DR از سالیان قبل محصولات شرکت چری و جک را با نام خود به بازار ایتالیا عرضه کرده است. به طوری که تا الان از شرکت چری هر سه نسل چری تیگو3، تیگو2، تیگو5 و … و از جک نیز سری S3 و S2 عرضه شده است.
اما در جدیدترین اخبار، چری تیگو7 است که با نام F35 وارد بازار ایتالیا خواهد شد. این کراس اوور چینی نیز مانند سایر محصولات DR AUTO، با گیربکس دستی عرضه خواهد شد.
F35 مانند چری تیگو7 بازار جهانی، از موتور 1500 سی سی توربوشارژ بهره مند استه که با اتصال به گیربکس 6 سرعته DCT قادر به تولید 147 اسب بخار، قدرت و 210 نیوتن متر، گشتاور است.

از امکانات DR F35 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– دوربین 360 درجه
– دارای سقف پانورامیک
– صندلی راننده برقی
– دارای سنسور هشدار موانع در عقب و جلو خودرو
– مجهز به سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– و …


اما آنچه که قابل مشاهده است، تغییر نوع سپر و بخصوص جلوپنجره آن است که با طراحی اسپرت ورودی هوا در دماغه خودرو، چهره F35 را عضلانی تر کرده است. اما شما مخاطبین میتوانید برای اولین بار تیزر DR F35 را پایین صفحه و در رسانه خودرویی چرخان مشاهده کنید.

اما محصول دیگر DR، از برند جک است. جک شریک دیگر این خودروساز ایتالیایی محسوب شده و هم اکنون در حال تست و روانه کردن مدل S7 به ایتالیا است. گرچه که این خبر هنوز توسط طرف ایتالیایی تایید نشده، اما عکس هایی از تست جک S7 در ایتالیا توسط رسانه ها منتشر شده است.


اما مسئله مهم این است که گرچه هنوز چری و جک بصورت رسمی و با لوگو خود وارد بازار اروپا نشده اما همین که توانسته اند برخی استانداردهای ایتالیا را دریافت کنند، برای این شرکت موفقیتی سطح بالا خواهد بود. درست است که صادر کردن خودرو روزی برای چینی ها خوابی دست نیافتنی بود، اما این روند با پشتکار چینی ها به ثمر نشست.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا