Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از شاسی بلند لوکس مازراتی لوانته و اعلام قیمت مناسب آن!

در صورت فروش مناسب و بالای مازراتی شاسی بلند در بازار آمریکای شمالی، این خودروی لوکس معروف، لوانته یا اولین شاسی بلند این کمپانی با 5 مدل دیگر بازار را قبضه خواهد کرد. در واقع در کنار Ghibli، Quattroporte، Gran Turismo و GranCabrio باید منتظر مدل‌های جذاب دیگری باشیم.

2017-Maserati-Levante-USA-0

پس از نمایش رسمی این محصول در نمایشگاه خودروی نیویورک، فروش این محصول از پایان ماه آگوست آغاز خواهد شد! البته نمایندگان این کمپانی سفارشات را از ماه آوریل می‌توانند دریافت کنند.

قیمت این SUV اما در نوع خود جالب است. نسخه پایه یا ساده لوانته با قدرت موتور 350 اسب بخار قیمتی برابر 72 هزار دلار دارد. لوانته S نیز با قدرت 430 اسب بخار قیمتی معادل 83 هزار دلار دارد. هر دو خودرو از یک موتور 3 لیتری V6 با فناوری Bi-Turbo بهره می‌برند که قدرت را توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار گوشه خودرو هدایت می‌کند و اجازه می‌دهد تا خودرو به فراخور محیط پیش رو، یعنی جاده‌های شهری یا آفرود قدرت مناسب و لازم را تشخیص داده و از آن بهره گیرد.

لوانته دارای کمترین مرکز ثقل در کلاس خود است و از سیستم Air Springs بر روی چرخ‌های خود استفاده کرده است. این خودرو با دارا بودن 5 کلاس رانندگی مختلف، یک تناسب بسیار عالی 50-50 را بین جلو و عقب خوب ایجاد کرده است.

از امکانات ایمنی این شاسی بلند لوکس می توان به سیستم‌های دستیار ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، هشدار نقطه کور و یک دوربین با زاویه دید 360 درجه اشاره کرد.

داخل مازراتی لوانته، سیستم کنترل و مولتی مدیای آن، از یک نمایشگر 8.4 اینچی با وضوح بسیار بالا تشکیل شده است که توسط دکمه‌های تعبیه شده به راحتی کنترل می‌شود.

2017-Maserati-Levante-USA-03 2017-Maserati-Levante-USA-15 2017-Maserati-Levante-USA-14

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.