مکمل بنزین
گوناگونخبر

دستگاه قهوه ساز 11 هزار دلاری که شبیه موتور 6 سیلندر پورشه طراحی شده است!

صنعت خودرو آن‌قدر عمق و جذابیت دارد که هر برند و شرکتی، هرروزه می‌تواند یک خلاقیت جدید از خود به نمایش گذاشته و به ارائه یک طرح تازه‌وارد، حتی اگر آن طرح خودرویی نیز نباشد و تنها اشاره‌ای به این دنیای پرتکاپو داشته باشد، علاقه‌مندان خود را شگفت‌زده کند. شاید برای کسانی که عاشق نوشیدن قهوه بوده، خودروهای کلاسیک پورشه را می‌ستایند و هم‌چنین 10,200 یورو (معادل 11,053 دلار) برای خریدن هر چیزی کنار گذاشته‌اند، این ماشین اسپرسو می‌تواند بهترین گزینه باشد.

این دستگاه قهوه ساز که بانام ولوچی آر اس نسخه مشکی (Espresso Veloce RS) شناخته می‌شود، توسط یک شرکت بانام سوپر ولوچی (Super Veloce) طراحی و تولیدشده است که می‌خواسته تا با این طرح خود، مشتریان را به یاد موتورهای 6 سیلندر تخت بیندازد که در نسل 993 پورشه 911 استفاده‌شده بود.

البته اگرچه صرف هزینه‌ای به‌اندازه خرید یک خودرو در بازارهای جهانی برای خریدن یک قهوه ساز کمی مسخره به نظر می‌رسد اما برند سازنده، برای این‌که این خرید را در نظر مشتریان، جذاب‌تر نشان بدهد، از مواد اولیه و ویژگی‌های خاصی نیز همچون فیبر کربن، تیتانیوم، آلیاژ آلومینیوم و فولاد ضدزنگ که درجه کیفیت فولادهای جراحی را دارد، استفاده کرده است.

این قهوه ساز که بیشتر شبیه یک قطعه هنری به‌حساب می‌آید تا یک وسیله ساده که قرار باشد روی کابینت‌های آشپزخانه قرار بگیرد، دارای سیلندرهایی است که می‌تواند حس موتوری آن را بالاتر ببرند. همچنین وزن بالای 21.5 کیلوگرمی،380 میلی‌متر طول،420 میلی‌متر پهنا و 340 میلی‌متر ارتفاع، اگرچه این قهوه ساز را به‌اندازه یک موتور پورشه 993 واقعی نمی‌کند اما آن را در نوع خود یک وسیله منحصربه‌فرد قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا