مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدیر عامل اسبق رنو پارس ایران، مدیر کل اینفینیتی شد!

در صنعت خودروی دنیا، افراد موفق زیادی را می‌توان یافت که نام و نشان ایرانی دارند. از رضوانی و منصوری تا طراحان بزرگ برندهای بنز و بی‌ام‌و، که باعث افتخار ما هستند. اکنون پیمان کارگر که در گذشته نه‌چندان دور مدیر عامل شرکت رنو پارس در ایران بود. بنابر اخبار منتشر شده از سوی نیسان، بعنوان مدیر کل شاخه لوکس این برند، فعالیت خواهد کرد. اینفینیتی در آمریکا طرفداران زیادی دارد و با خودروهای آکورا و لکسوس برای تصاحب بازار رقابت می‌کند. حضور او در چنین سطح بالایی از مدیریت، نشان دهنده توانمندی ایرانی‌ها است اما متاسفانه از ظرفیت بسیاری از این افراد در کشور استفاده نمی‌شود.

بعد از پرونده کارلوس گون، نیسان قصد دارد جایگاه مدیریتی خود را بهبود بخشد و تغییرات اساسی در سیاست‌های خود لحاظ کند. در همین ارتباط، مدیر ارشد نیسان گفت: پیمان کارگر یک مدیر بزرگ جهانی است که قرار است در اینفینیتی علم خود را پیاده سازی کند. پیمان کارگر حدود 23 سال سابقه همکاری با شرکت رنو نیسان را دارد. او در این کمپانی جایگزین مایک کالرنی شد که حدود دو سال مدیر عامل اینفینیتی بود. درست روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ اعلام شد که پیمان کارگر، مدیرعامل رنو پارس و قائم‌مقام مدیر منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان این شرکت از رنو جدا شد و با ارتقا جایگاه به نیسان پیوست تا در سمت قائم‌مقام مدیرعامل نیسان در منطقه فعالیت کند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شرکت های خارجی خیلی دیر به یاد استفاده از مدیران موفق خودرویی ایران افتاده اند. اینکه مدیران خودرویی ما می توانند برای فروش خودروهایی که 4 دهه پیش از رده خارج شده اند و آنهم به چندین برابر قیمت، صف خرید ایجاد کرده و تازه آنهم برای دو سال بعد به خریدار بدهند، نشان از هوش بالا و استعداد خارق العاده این مدیران دارد. ما مطمنیم این شرکت از این به بعد سود سرشاری بدست خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا