مکمل بنزین
خبر

ام‌جی 6 جدید در راه است

به‌تازگی، SAIC MG رسماً پیش نمایشی از نسخه جدید MG 6 را منتشر کرد (که رسماً آن را MG 6-gen 3 نامید) ظاهر خودرو جدید طراحی پویاتر دارد و همچنین با پیکربندی غنی‌تر با فناوری‌های نوین، عرضه خواهد شد. چراغ جلو MG 6 طراحی جدیدی دارد و لامپ داخلی توسط منابع نوری LED زیبایی بیشتری را ایجاد کرده‌اند که با سلیقه اقشار مختلف هماهنگ است. جلوپنجره جدید نشان می‌دهد که ام‌جی، زیان طراحی خود را عوض کرده و این بخش در محصولات آینده این برند دچار تغییر خواهد شد.

از نظر اندازه بدنه، خودروی جدید دارای طول، عرض و ازتفاعی به‌ترتیب 4704/1848 / 1466mm است و فاصله محوری آن به 2715 میلی متر می‌رسد که در مقایسه با مدل فعلی، طول 9 میلی متر افزایش یافته است. در قسمت عقب خودرو، شکل چراغها تغییر یافته و با شکل و شمایل آشنای خود، باعث می‌شوند، خودروهای مرسدس بنز در ذهن ما تداعی شوند.

MG 6 جدید با کنسول مرکزی، بهبود یافته و مدرن‌تر از یک صفحه نمایش كنترل مركزی 10.1 اینچی بهره می‌برد. همچنین اهرم دنده الکترونیکی جدید با تریم نقره‌ای و دکمه‌های زیبای اطراف آن، نویدبخش یک کابین مجهز و ارگونومیک هستند. در همین تصاویر تیزر هم می‌توان دید که ام‌جی، از خودروهای سایر شرکت‌ها الهام گرفته است.

از نظر قدرت، این خودروی جدید از یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری با حداکثر توان 181 اسب بخار (133 کیلو وات) بهره می‌برد و مدل هیبریدی نیز براساس همین موتور طراحی خواهد شد. گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دو کلاچ ممکن است برای نسخه جدید ام‌جی 6 درنظر گرفته شده باشد اما هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا