مکمل بنزین
گوناگونخبر

چانگان UNI-T، زیبایی به سبک چینی‌ها

جدیدترین محصول کمپانی بزرگ چانگان با نام UNI-T ، بعنوان اولین سری از خانواده خود، به طور رسمی از 20 مه سال 2020 در بازار چین عرضه خواهد شد. طبق اخبار قبلی، پیش بینی می‌شود که قیمت UNI-T بین 120،000 تا 150،000 یوان باشد (16898 دلار آمریکا – 21122 دلار آمریکا).

بسیاری از کارشناسان معتقدند این خودرو مشخصاتی دارد که با این قیمت، یک گزینه عالی برای چشم‌بادامی‌ها محسوب می‌شود. چراغ‌های باریک و تمام LED، شباهت زیادی به لکسوس NX دارند اما نمی‌توان آن را کپی دانست و نتیجه خلاقیت طراحان کمپانی چانگان است. خطوط بدنه و برجستگی‌های آن بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شما مجذوب طراحی این خودرو خواهید شد که بسیار هماهنگ اجزای آن در کنار هم قرار گرفته‌اند.

از نظر فضای داخلی، این خودرو جدید به صفحه نمایش لمسی یکپارچه 10.25 اینچی و تراشه داخلی اختصاصی مجهز شده است. گرم کن آینه‌های کناری، سقف پانوراما، اتوپارک، شارژ بی سیم تلفن همراه، کروز تطبیقی، ترمز کمکی هشدار دهنده AEB، هشدار خروج از خط LAS و مجموعه عظیمی از تجهیزات رفاهی در UNI-T قرار داده شده‌اند.

این مدل مجهز به موتور تزریق مستقیم NE1.5 است و حداکثر توان 180 اسب بخار (132 کیلو وات) ، گشتاور اوج 300 نیوتن متر دارد. چانگان UNI-T با طول ۴۵۱۵ میلیمتر، عرض ۱۸۷۰ میلی مترو ارتفاع ۱۵۶۵ میلی متر چندان سایز بزرگی ندارد و فاصله محوری در این خودرو نیز ۲۷۱۰ میلی متر است. بنابرادعای شرکت سازنده ابعاد کوچک و وزن کم باعث شده یک شاسی‌بلند سریع حاصل شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. چین کارش کپی کردن و هک کردن نرم افزارهای باارزش و کار دیگش که فعلا همه اطلاع ندارن چاپ دلار هست. یکی از دلایل ساخت ویروس توسط امریکا جلوگیری از ورود دلارهای تقلبی یه امریکا و .. توسط این کشور و کشور کره شمالی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا