مکمل بنزین
گوناگونخبر

GS4 کوپه، محصول جدید کمپانی GAC چین

به‌تازگی کمپانی معروف گک (جی‌ای‌سی) چین از مدل کوپه جدید خود پرده برداشت. این خودرو جدید از پیشرانه 1.5 لیتری بهره می‌برد و با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه عرضه خواهد شد. Trumpchi GS4 COUPE که در 2 نسخه مختلف عرضه می‌شود با قیمت‌های پایه 136،800-146،800 یوان (19.225 پوند – 20،630 دلار آمریکا) به بازار عرضه خواهند شد.

بزرگترین ویژگی برجسته GAC Trumpchi GS4 COUPE طراحی خارجی است که بسیار پویا به نظر می‌رسد. در نمای جلوی ماشین از عنصر صاعقه مانند بهره گرفته شده و همین باعث شده همخوانی چراغ جلو با شبکه‌بندی کنار آن، بسیار همخوانی داشته باشد. به عنوان یک SUV کوپه، این ماشین از یک سقف یک تکه با صندوق عقب، همراه با رنگ قرمز و مشکی بهره می‌برد که ظاهری جذاب و اسپورت را به خودرو بخشیده است.

بخش‌های کرومی را در سرتاسر نمای خارجی می‌توان دید که با ظرافت خاصی بکار گرفته شده‌اند. فرم طراحی بخش عقب GS4 چندان خوب بنظر نمی‌رسد اما چراغ‌ها از زبان طراحی مخصوص خودروهای ترامپچی بهره می‌برند. فضای داخلی GS4 جدید نسبت به قبل بسیار تغییر داشته و جذاب‌تر بنظر می‌رسد.

کیفیت متریال داخلی از مواد پلاستیکی فوم‌دار و نرم است. پارچه آلکانتارا زیادی در کابین دیده می‌شود و از فیبر کربن نیز برای کاهش وزن خودرو استفاده شده است. از لحاظ قدرت ، Trumpchi GS4 COUPE از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری تور بوشارژر با حداکثر توان 169 اسب بخار (124kW) و حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر بهره می‌ّرد که با توجه به ابعاد خودرو، برای یک عملکرد قابل قبول، مناسب به نظر می‌رسد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از کنار و پشت شبیه به BMW X4 جلو داشبورد هم کاملا شبیه به BMW

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا