مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوگوناگونخبر

موتورسیکلت باجاج پولسار RS400 تا سه ماه آینده رونمایی می‌شود

شاید با موتورهای پولسار تاکنون آشنا شده باشید و یا حتی از یکی از آن‌ها استفاده کرده و سوارش شده‌اید. موتورسیکلت‌هایی که هم ازنظر قدرت و حجم موتور و هم ظاهر، توانسته‌اند در سراسر دنیا، طرفداران خاص خود را پیدا کنند.

در نمایشگاه بین‌المللی اتو اکسپو (Auto Expo) سال 2014 دهلی، پایتخت هند، شرکت باجاج اتو (Bajaj Auto)، بزرگ‌ترین موتورسیکلت‌ساز کشور هندوستان، از یک موتورسیکلت جدید برای بازار هندوستان، رونمایی کرد. این موتورسیکلت تازه‌وارد که با عنوان پولسار RS400 شناخته می‌شد، بزرگ‌ترین جابجایی این شرکت هندی در ساخت موتورهای اسپرت و جذاب، تلقی می‌شد. با این حال، از آن همان سال اولیه رونمایی تاکنون، خبری از این موتورسیکلت نبوده تا اینکه در سال حال حاضر و در میانه‌های سال 2020، دوباره اخباری در مورد آن شنیده‌شده است.

درواقع در سال جاری میلادی، باجاج اعلام کرده است که می‌خواهد چندین مدل از موتورسیکلت‌های اسپرت خود را که هنوز عرضه نکرده است تا حدود دو ماه دیگر به بازارهای جهانی و خود هند، عرضه کند.

در مورد باجاج پولسار RS400 نیز باید گفت که این موتور تازه‌وارد قرار است با ارتفاع پایین‌تر صندلی و حالت ارگونومیک‌تر طراحی کلی و بدنه برای رانندگان کوتاه‌تر تولید و عرضه شود. حالت طراحی RS400، درست عکس طراحی و ارگونومیک پسرعمویش KTM RC 390 است که با ارگونومیک و طراحی بسیار تهاجمی، تولیدشده است.

همچنین در بحث قدرت و پیشرانه نیز باید گفت که تولید 40 اسب بخار قدرت و 35 نیوتون متر گشتاور، به‌اندازه‌ای کافی خواهد بود تا این موتورسیکلت اسپرت را از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته اش، به یک وسیله نقلیه دوچرخ تیز و پرسرعت تبدیل کند. هنوز در مورد برچسب قیمتی این تازه‌وارد هندی، بحثی نشده است و باید تا ماه اگوست 2020 یعنی حدود 3 ه ماه دیگر صبر کرد تا ببینیم که باجاج، چه برنامه‌ای برای قیمت آن در سر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا