مکمل بنزین
گوناگونخبر

با لامبورگینی اوروس فوق جذاب منصوری، بیشتر آشنا شوید!

امکان ندارد که عاشق صنعت خودرو و طراحی جذابی باشید که توسط شرکت‌های تیونینگ، ایجادشده و به بازارهای جهانی در تعداد بسیار محدود عرضه می‌شوند اما نام برند منصوری (Mansory) به گوشتان نخورده باشد. شرکتی که در آن، خودروهای اسپرت و مدرن باوجود عملکرد فوق‌العاده بالا و طراحی جذاب، همچون که ماده خام اولیه به درون آن راه‌یافته و درنهایت، یک شاهکار هنری جدید از درب کارخانه خارج می‌شود.

اکنون نیز این شرکت تیونینگ، دست به تغییرات گسترده و یا در اصطلاح، همان تیونینگ شاسی‌بلند ایتالیایی شرکت لامبورگینی زده است که این خودروی فوق جذاب، در حال حاضر توسط هولمن اینترنشنال (Hollman International) می‌خواهد به فروش برود.

در نمای خارجی این شاسی‌بلند ایتالیایی که زیر تیغ جراحی منصوری رفته است، کیت طراحی موسوم به ونتاتوس (Ventatus) را می‌توانیم مشاهده کنیم که جذابیت فوق‌العاده‌ای را به خودرو بخشیده است و ظاهر آن را از یک تهاجمی لامبورگینی، به یک خودروی فوق تهاجمی منحصربه‌فرد لامبورگینی-منصوری، تبدیل کرده است. درواقع بااینکه این تیونر آلمانی، تاکنون خودروهای زیادی را به زیر تیغ جراحی خود برده است اما باید اذعان کرد که این‌یکی، از بهترین شاهکارهای منصوری است.

در قسمت جلویی لامبورگینی اوروس تیونینگ شده توسط منصوری، می‌توانیم کاپوت از جنس فیبر کربن را ببینیم که سپر بازطراحی شده شامل ورودی‌های هوایی و شکننده‌های باد (اسپلیتر) و قسمت‌های جذاب مشکی‌رنگ، از جذاب‌ترین‌های این محدوده به‌حساب می‌آیند. منصوری همچنین از فیبر کربن در قوس‌های بالای لاستیک نیز استفاده کرده است که‌تریم قرمزرنگ دور رینگ‌ها به زیبایی آن، بیش‌ازپیش افزوده است.

هنوز حرفی از اینکه آیا منصوری بر روی عملکرد خودرو نیز تغییراتی ایجاد کرده است یا خیر، منتشرنشده است. پس فعلاً باید این اوروس تیون شده را با همان موتور 4 لیتری 8 سیلندر که توانایی تولید قدرت عالی 641 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتون متر را دارد ببینیم که می‌تواند ضربان قلب هر راننده و سرنشینی را تندتر کند.

در مورد برچسب قیمتی نیز باید گفت که هولمن اینترنشنال، تقاضای قیمتی 512,874 دلاری برای این شاسی‌بلند تیون شده کرده است که کیلومتر آن نیز ازنظر طی مسافت، عدد 50 کیلومتر را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا