مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

بالاخره کوپا نیوفیس پلاک شد + تصاویر

ریگان کوپا که در سال 97 وارد بازار کشورمان شد، از همان اول مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. اما اوایل سال 98 بود که شرکت ریگان خودرو با اعلام عرضه نمونه جدیدتر این خودرو به بازار ایران، از مشتریان و حواله داران کوپا فلگشیپ، تقاضا تکمیل وجه با قیمت جدید و همچنین قول تحویل نمونه نیوفیس را به مشتریان داد. اما به گفته یکی از مشتریان بیش از یک سال است که از تکمیل وجه برای خودرو کوپا گذشته و همچنان شرکت توانایی تحویل را ندارد.

اما با بررسی هایی که نویسنده پایگاه خبری چرخان درباره این شرکت کرده است، نشان دهنده این است که ریگان خودرو از همان اول فقط قطعات تعداد 60 دستگاه نمونه نیوفیس را به کشور جهت مونتاژ آورده است. همچنین براساس شواهد از این تعداد احتمالا حدود 50 یا شاید بیشتر هم تحویل مشتریان شده و باقی مانده نمونه نیوفیس همچنان بدلیل کسری قطعه در کارخانه این خودروساز خصوصی باقی مانده است.


اما مهمترین موضوع، پلاک گذاری این خودرو است. در سال 97 که نمونه های اولیه این خودرو به مشتریان تحویل داده شد، با حدود 6 ماه تا یکسال تاخیر و بخاطر برخی مسائل بالاخره پلاک گذاری شد. در اواسط سال 98 بود که نمونه نیوفیس نیز تحویل برخی مشتریان شد اما تا اواخر اردیبهشت ماه همچنان به صورت پلاک نشده باقی مانده بود. این بار اما مسئله مانند گذشته نبوده و ویروس کرونا در کنار سایر عواملی که شرکت اقدام به موقعی در مورد آنها انجام نداده بود، پروسه پلاک گذاری تکمیل نشد. اما به تازگی تعدادی تصاویر بدستمان رسیده که نشان دهنده آغاز پلاک گذاری خودرو کوپا نیوفیس است. گویا هر دو مشکل حل شده و بزودی تمام نسخه های نیوفیس بزودی رنگ شماره گذاری را خواهند دید.


شما مخاطبین عزیز میتوانید با جستجو در پایگاه خبری چرخان، مشخصات، امکانات و همچنین تفاوت نسخه فلگشیپ و نیوفیس را مطالعه فرمائید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا