مکمل بنزین
گوناگونخبر

تعدیل 15,000 نفری و کاهش تولید 700,000 خودرویی توسط رنو!

پس‌ازاینکه شرکت نیسان در روزهای گذشته، برنامه غیرمنتظره خود برای کاهش هزینه‌هایش را اعلام کرد، اکنون نیز به نظر می‌رسد که یک عضو دیگر از این اتحاد خودرویی، در حال تدوین برنامه‌های سخت‌گیرانه‌ای است که تأثیرات قابل‌توجهی بر روی آن خواهند گذاشت. در برنامه‌ای که رنو فرانسه قرار است بیش از 2 میلیارد یورو (معادل 2.2 میلیارد دلار) را در طول سه سال آینده، ذخیره نماید، این خودروساز قرار است تعداد تقریباً 4,600 شغل را در خود فرانسه، تعدیل کند.

در بیرون از بازار خانگی خود نیز، این شرکت در نظر دارد تا در راستای برنامه‌ریزی‌های جدید خود برای کاهش هزینه‌ها تا 10,000 شغل را کم کند.

البته این بحث کاهش هزینه‌ها، تنها مختص به کم کردن تعداد کارگران و کارمندان رنو نبوده و خودروساز فرانسوی می‌خواهد تا تولید خودروهایش را نیز از تعداد 4 میلیون دستگاه در سال 2019، به 3.3 میلیون دستگاه تا سال 2024 برساند که کاهش سنگینی محسوب می‌شود.

دیگر برنامه‌ها برای کاهش هزینه نیز شامل همکاری‌های نزدیک با متحدانش همچون نیسان و میتسوبیشی ژاپن، برای هرچه کم‌تر کردن هزینه‌های تولید خواهد بود. به‌علاوه، برنامه از پیش تعیین‌شده افزایش ظرفیت تولید در کارخانه مراکش و داچیا رومانی، لغو شده است. خروجی تولید و فروش خودروهای رنو در روسیه نیز با تجزیه‌وتحلیل‌های صورت گرفته، کاهش پتانسیل تولید را به خود می‌بینند و تولید جهانی این شرکت نیز، قرار است بازبینی شود.

همچنین درنهایت، در راستای همین برنامه سنگین کاهش تولید و هزینه‌ها، رنو می‌خواهد تا بیشتر تمرکز خود در سایت‌های تولیدی فرانسه را بر روی خودروهای تجاری سبک و مدل‌های برقی قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا