مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

جدیدترین محصول ام‌وی‌ام هم در کشور احتکار شد!

پس از افزایش قیمت انواع محصولات گروه خودرویی در داخل کشور و داغ شدن بحث مشاهده و یافتن خودروهای احتکار شده، در یکی از بخشهای خبری شبکه5 صدا و سیما، به جدیدترین نمونه از این شیوه پرداخته شد. در این خبر از وجود چندین خودرو در پارکینگی که در نزدیکی یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو بود، پرده برداشته شد. اگرچه که در این بخش به موضوع احتکار خودروهای تاکسی تولید شده توسط نمایندگی ایران خودرو پرداخته شد، اما در این میان محصولات دیگری نیز قابل مشاهده بود که شاید قابل توجه باشد.


در این بین چندین کراس اوور از نوع ام وی ام X55 در تیپ اکسلنت اسپرت که جزو یکی از جدیدترین محصولات جدید چینی بازار ایران است در پارکینگ مذکور نیز یافت شد. این خودرو در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت توسط مدیران خودرو عرضه شده و مدل دومی که کمی گران‌تر از تیپ اکسلنت است، هنوز هم در مقایسه با تیپ اولی نایاب‌تر و حتی گاهی کمتر فروخته شده است.


چندی است که باتوجه به روند افزایش خودرو و حتی فاصله گرفتن قیمت خودروهای چینی در بازار از کارخانه برای چندمین بار پس از تحریم آمریکا، برخی افراد سودجو به فکر احتکار خودروهای چینی نیز افتاده‌اند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا