مکمل بنزین
رپورتاژ

امنیت را با ردیاب خودرو تجربه کنید

امنیت را با ردیاب خودرو تجربه کنید

شبکه های اجتماعی پر شده از فیلم های سرقت خودرو در چند ثانیه! تا کی باید استرس ناامنی خودروها رو تحمل کنید؟ آیا وسیله های ضد سرقت موجود در بازار کافی است؟ (دزدگیر و قفل فرمان و قفل پدال و …) اگر کافیه ٬ چرا این همه سرقت خودرو اتفاق میفته همه روزه و پایانی هم نداره …!

ابزارهای ضدسرقت مثل انواع دزدگیرها عملا زمان سرقت را افزایش میدهند و ۱۰۰ درصد جلوی سرقت را نمیگیرند! متاسفانه در عصر تکنولوژی برای هر وسیله محافظ یک راه برای خنثی سازی آن ساخته می شود که ناامنی و استرس را برای مالکان مجدد به همراه دارد.

آیا باید امنیت خودرو را نادیده بگیریم و یا شبانه روز با استرس و ناامنی به زندگی ادامه دهیم؟

اگر با معجزه ای به نام ردیاب خودرو آشنا باشید ٬ مفهومی به نام ناامنی برایتان بی معنا خواهد شد و با خیالی راحت خودروتان را در گوشه و کنار شهر پارک میکنید و با لذت واقعی بدون چاشنی استرس به زندگی تان ادامه میدهید.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب دستگاهی کوچک مانند دزدگیر اما با امکاناتی بیشتر است ٬ ردیاب به مالک خودرو کمک میکند بدون محدودیت جغرافیایی از موقعیت خودرو اطلاع پیدا کند و موقعیت دقیق خودرو را ردیابی کند ٬ ویژگی که در دزدگیرها وجود ندارد ٬ در واقع دزدگیرها و سایر وسایل محافظتی تا لحظه سرقت به مالک کمک میکنند اما ردیاب ها بعد از سرقت نیز به کمک تکنولوژی به مالک خودرو کمک میکنند تا موقعیت خودرو را سریع و آنی شناسایی کند. ردیاب ها بدون نقطه کور و ۲۴ ساعته آماده خدمات دهی هستند و این یعنی سارقان هرگز امنیتی بعد از سرقت ندارند.

امکانات ردیاب شخصی خودرو محدود به ردیابی نیست و به صورت کلی میتوانیم ۳ امکان ویژه را در ردیاب ها شناسایی کنیم:

۱- پیدا کردن خودرو های سرقت شده (ردیابی خودرو)

۲- دسترسی به اطلاعات مسیرهای طی شده توسط خودرو

۳- یکی از جذاب ترین امکانات ردیاب ٬ کنترل و نظارت روی نحوه استفاده از خودرو می باشد

بهتر است بدانید ردیاب خودرو میتواند بر روی انواع خودرو سبک و سنگین (ایرانی و خارجی ) نصب شود همچنین ردیاب ها در یک مکان مشخص و ثابت نصب نمیشوند تا دزد حرفه ای به سادگی ردیاب را پیدا نکند٬ بسیاری از ردیاب ها حتی به برق خودرو هم نیاز ندارند و با ابعاد کوچک و وزن کمی که دارند میتوانند در بی نهایت مکان نصب و جاسازی شوند و عملا مفهوم پیدا شدن را به تمسخر بگیرند.

ردیاب خودرو چطور کار میکند؟

سیمکارت (ایرانسل – همراه اول و حتی رایتل ) و جی پی اس دو تکنولوژی هستند که در همه ی ردیاب ها به کار رفته ٬ ردیاب در گام اول به کمک جی پی اس طول و عرض جغرافیایی خودرو را محاسبه میکند سپس اطلاعات تحلیل شده به کمک سیمکارت برای مالک خودرو ارسال می شود.

اطلاعات ارسالی میتواند بر اساس نوع ردیاب متنوع باشد به عنوان مثال : ۱- امکان خاموش و روشن کردن خودرو با موبایل ۲- امکان شنود باکیفیت صدای کابین ۳-  باز و بست کردن درب خودرو با پیامک و … دیگر ویژگی است که در برخی از ردیاب ها به کار رفته است.

در کنار ردیابی که مهم ترین وظیفه ردیاب است ٬ هشدارهای ردیاب برای مالک خودرو میتواند بسیار حیاتی و مهم باشد : ۱- زمان حرکت خودرو ۲- زمان توقف خودرو ۳- عبور از سرعت مجاز ۴- زمان عدم ارتباط ردیاب با خودرو ۵- ورود به منطقه خاصی که از قبل تعیین شده و …

چرا ردیاب آهنربایی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ردیاب ها است؟

اگر ردیاب شما وابسته به برق خودرو باشد کافی است باتری خودرو برداشته شود ٬ ردیاب از حلقه امنیتی خودرو خارج میشود اما ردیاب های آهنربایی نیاز به برق خودرو ندارند ( باطری داخلی دارند) نیاز به نصاب ندارند و بی نهایت مکان برای نصب آن در خودرو وجود دارد (میتوانید بعد از فروش خودرو ردیاب آهنربایی را جدا کنید و به ماشین جدیدتان انتقال دهید)

لطفا توجه داشته باشید ردیاب آهنربایی مخصوص خودرو نیست و میتوانید آن را داخل انواع کوله پشتی ٬ چمدان و حتی در لباس افراد جاسازی کنید ( مخصوصا افراد سالمند یا کودکان که حفظ امنیت آنها اولویت اصلی است)

ردیاب آهنربایی بیشتر مواقع در زیر خودرو نصب می شود اما بهتر است بدانید این مدل از ردیاب ها ضد آب و ضد ضربه بوده و آهنربای آن به حدی قدرتمند است که به سختی یک مرد بالغ می تواند آن را از بدنه جدا کند بنابراین هرگز نگران خرابی و جدا شدن آن از خودرو نباشید.

یکی از ویژگی های ردیاب آهنربایی به کار رفتن آنتن داخلی است که میزان دقت ردیاب را بیشتر و بیشتر میکند( بدون نیاز به سیم کشی) ٬ باطری داخلی ردیاب آهنربایی مصرف بهینه ای دارد و برای مدت طولانی شارژ نگه میدارد.

 

به چند سوال متداول در هنگام خرید ردیاب آهنربایی پاسخ میدهیم …

  • امکان شنود داخل خودرو وجود دارد؟ بله
  • امکان کنده شدن ردیاب آهنربایی در حرکت هست؟ خیر
  • امکان ردیابی آنلاین توسط گوشی و کامپیوتر وجود دارد؟ بله
  • هشداردهنده وضعیت باتری دارد؟ بله
  • دقت مکانی ردیاب ؟ ۱۰ متر

آیا سوال دیگری در رابطه با ردیاب آهنربایی دارید؟ هم اکنون با کارشناسان پیام جی پی اس تماس بگیرید  02126760023 و 09124331770

هشدار !!! ردیاب اگر حرفه ای و استاندارد نباشد میتواند سرمایه شما را یک شبه نابود کند ٬ بنابراین خرید ردیاب ارزان یک موفقیت نیست بلکه یک چالش واقعی ناامنی برای سرمایه تان است.

گروه پیام جی پی اس به شما کمک میکند خریدی آگاهانه و هدفمند در زمینه ردیاب داشته باشید و طعم پشتیبانی و گارانتي و تعويض بدون قيد و شرط را به معنای واقعی لمس کنید.

برخی از محصولات پیام جی پی اس

  • ردیاب خودرو مدل TS550
  • ردیاب خودرو کوچک مدل TS500
  • ردیاب خودرو آهنربایی 10 روز
  • ردیاب آهنربایی 20 روز
  • ردیاب و دزدگیر خودرو مدل TS600
  • ردیاب و دزدگیر خودرو TS800
  • و …

میتوانید صفر تا صد هر محصول را در صفحه اختصاصی آن در سایت پیام جی پی اس مشاهده کنید.

 

هم اکنون به صورت رایگان با متخصصان مجرب پیام جی پی اس ارتباط برقرار کنید. گروه پیام جی پی اس به واسطه داشتن تجربه و تخصص درفرایند فروش انواع ردیاب ٬ بر اساس ریشه یابی نیاز مشتریان ٬ بهترین پیشنهادات را ارائه میکند.

 

تلفن های پشتیبانی : 26761455 ، 26760447 021

تلفن های واحد فروش : 09124331770، -0905064300-26760023- 021

payamgps.com

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا