مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا کرولا 2017 با ظاهری جدید در راه اروپا

تویوتا کرولا بدون شک شناخته شده ترین مدل تویوتا در دنیاست. حال این کمپانی نامدار ژاپنی تنها سه سال پس از معرفی آخرین سری کرولا اعلام کرده است که در سال جاری بهبودها و ارتقاهایی را بر روی این اتومبیل نامدار خود اعمال خواهد کرد.

Toyota-Corolla-2017-1  

کرولای فعلی یازدهمین نسل از این اتومبیل پرطرفدار و پروفروش است که در حدود 150 کشور دنیا عرضه شده و به تنهایی چیزی حدود 20% از کل فروش تویوتا را از آن خود نموده است.

کرولای جدیدی که در بازار اروپا به فروش خواهد رسید از یک سبک طراحی جدید بهره میگیرد؛ بطوریکه تقریبا اکثر نمای ظاهری خودرو دستخوش تغییر شده است. از بارزترین این تغییرات میتوان به تغییر نمای جلویی اتومبیل که چراغ های LED جدیدی هم بر روی آن خود نمایی میکنند اشاره کرد. همچنین جلو پنجره اتومبیل هم دستخوش تغییر شده است. در پشت خود رو چراغ های جدید LED دور کروم ظاهر زیبایی به پشت کرولا بخشیده است. این مدل با رینگ های 17 و 16 اینچی عرضه شده و در 9 رنگ قابل سفارش برای مشتریان خواهد بود.

 

Toyota-Corolla-2017-2

گذشته از این تغییرات نسبتا گسترده ظاهری، به نظر نمیرسد در زیر این ظاهر متحول شده سایر مشخصات خودرو تغییر خاصی کرده باشند، البته تجهیزات ایمنی مورد نیاز از قبیل: سیستم حسگر ایمنی، سامنه هشدار خروج از مسیر، سیستم هشدار دهنده پیش از تصادف، و سایر تجهیزات ایمنی جدید تویوتا به طور تمام و کمال در این مدل بکار رفته شده است.

Toyota-Corolla-2017-3

طبق برنامه قرار است کرولا 2017 از تابستان امسال در اروپا عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا