مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

نیسان GT-R 2017 هم رونمایی شد!

بدون شک نیسان GT-R یکی از ستاره های نمایشگاه نیویورک امسال به شمار می رود. نیسان GT-R یا همان گودزیلای معروف در مدل 2017 خود یک به روز آوری بزرگ را تجربه کرده است.

در بخش قوای حرکتی، نیسان با نصب سیستم اگزوز تیتانیومی بر روی GT-R توانسته قدرت خروجی موتور را 20 اسب بخار افزایش داده و به رقم 565 اسب بخار برساند. یک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد که برای رانندگی آرام شهری هم بهینه سازی شده است.

در بخش ظاهری تغییرات بیرونی کابین، تغییرات ظریفی هستند که با این حال حس تازگی را به بدنه GT-R بخشیده‌اند. این تغییرات در سپرها، جلو پنجره، رکاب‌های جانبی، کاپوت و همچنین طراحی جدید رینگ‌ها به چشم می‌خورد. اما نیسان تمرکز خود را بر روی تغییرات داخل کابین قرار داده است، به طوری که داشبورد و کنسول وسط مجددا طراحی شده‌اند.

علاوه بر این به منظور آسان‌تر شدن کاربری تعداد دکمه‌های روی داشبورد از 27 عدد نسل قبلی به 11 عدد کاهش یافته و یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی نیز برای این گودزیلای جدید در نظر گرفته شده است. همچنین نیسان کیفیت مواد استفاده شده در کابین را نیز افزایش داده و کیفت بالاتری را در دسترس سرنشینان قرار داده است. نیسان از یک غربیلک فرمان جدید در GT-R 2017 استفاده کرده و محل شیفترهای تعویض دنده را نیز تغییر داره است. همچنین طراحی صندلی‌ها هم به منظور راحتی بیشتر و کاهش وزن تغییر یافته است. نیسان امکانات سفارشی زیادی ازجمله سیستم NissanConnect با امکانات فراوان، سه رنگ متالیک جدید و رنگ بندی متنوع کابین را برای Gt-R درنظر گرفته است.

هنوز جزئیاتی از قیمت GT-R جدید توسط نیسان منتشر نشده است.

dc037088-7b09-47de-ad27-504b51ba81cc

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا