مکمل بنزین
گوناگونخبر

بلعیده شدن یک خودروی بی ام و و مرسدس، توسط خیابان!

همیشه سروکله اتفاق‌های عجیب در هرکجای دنیا می‌تواند افتاده و ما را متعجب کند. اگر بخواهیم نگاهی به صنعت خودرو نیز بیندازیم، از طراحی و تولید ابرخودروهایی باقدرت های سرسام‌آور تا تولید وسایل جانبی همچون مبل و موبایل و سوسیس کالباس توسط شرکت‌های خودروساز، همگی می‌توانند نوعی از این اتفاق‌ها باشند؛ اما بلعیده شدن خودروها توسط جاده چطور؟ آیا این می‌تواند عجیب‌تر باشد یا موارد قبلی؟ بدون شک، فرورفتن یک خودرو داخل جاده یکی از آن موارد نادری است که بارها اتفاق افتاده است.

هنگامی‌که طبیعت از اعمال انسان به خشم آمده و می‌خواهد این خشم را به‌نوعی و حداقل آن‌طور که خودش می‌پسندد، بر روی ماشین‌ها پیاده کند. آخرین مورد از این پدیده نیز در شهر ریگا، پایتخت کشور لاتویا (Latvia) اتفاق افتاده است؛ یعنی جایی که یک بی ام و سری 3 تورینگ، خود را به‌ناچار داخل یک حفره به وجود آمده در جاده می‌بیند.

البته در این حادثه، هم یک بی ام و سری 3 استالیون و هم یک خودروی مرسدس بنز، سر از این چاله بزرگ خیابانی درآورده‌اند که بر اساس تصاویر، می‌توانیم فقط خودروی بی ام و را مشاهده کنیم.

بر اساس گزارش‌ها، این حفره در ساعت 10:32 صبح به وجود آمده است که در ابتدای کار برای خودروی مرسدس بنز اتفاق می‌افتد که راننده این خودرو موفق می‌شود سریع، خود را نجات دهد؛ اما انگار راننده بی ام و به‌اندازه او خوش‌شانس نبوده تا بتواند خودروی خود را از این مخمصه، بیرون بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا